העולם הפנימי ורוקנרול עם The Flying Baby

אסתר קובי

The Flying Baby, הרכב טריו שעושה קאמבק של כוכבים ובהוצאה מחודשת לאלבום Inner World. ההרכב מונה אגדות רוק כמו גבע אלון (יניל יאנג הישראלי'), גדי אלטמן (בוטן מתוק בקרקס) ואיסר טננבאום (רוקפור).

אל הבמה עלו השלושה טעונים במרץ מתפרץ, גדי אלטמן עם גיטרה בס לבוש בחלוק לבן של מתאבק קרטה בזירת הלחימה. אלטמן נכון בעמדת מוצא של לחימה לקראת הופעה או קרב אנרגיות מטורף, לצידו לוחם מעידן אחר, גבע אלון עם כובע בוקרים אותנטי בטוטאל לוק של קאנטרי בוי מהמערבונים, איתם דמות שלישית – טננבאום המתופף המופרע, ללא חולצה והתמסרות לתופים המונחים מול עיניו.

מה שקרה שם על הבמה לא נראה כל יום על בימות הבארבי בתל אביב, היה זה מופע גיטרות מנצח שרועש ומפתיע. שלישיית הרוק סטארס מגיעה עם ביטחון וניסיון על במה ויחד מצליחים להפגין, ללא אנקדוטות או מעברונים בין השירים, אלא ישר ולעניין, מטיחים בנו את מה שהם יודעים ללא פשרות בכל גווני הרוק'נרול.

לא אחת אלטמן הפעיל את הקהל כמכשף בעוצמה רבה וכולם בעקבותיו, תוך כדי שיתוף פעולה אוהד מוחאים כפיים, משתוללים, שרים וקופצים. נראה כי האיחוד של The Flying Baby עושה להם טוב במשותף. בין המילים הבודדות ששלחו לקהל בין לבין, מציין גבע על הופעת הבכורה של האיחוד ביום שישי (יום קודם) שהייתה הומה אדם, אך איננה משתווה לעומת מה שקרה שם באותו ליל מוצ"ש.

ההופעה היתה ארוכה ומורכבת מקהל איכותי.לאחר פתיח בשיר 'True Romance', מגיע השיר 'The Sea is Free' בנוסח מערב פרוע וחגיגה. עוד נחקק במוחי השיר 'Doorway' שהיה מדהים בעיקר בגלל הקול הצלול של גבע, צלילי דיסטורשיין ושבירת מוסכמות עם מכסחת גיטרות דרמטית. הביצוע של 'Carry on' ריתק לבמה בקריאות i"Carry on now in the name of god"i כמו תפילה ובאיבוד חושים של נגינה סוחפת. 'Taking Higher' כלל קטעי סולו של גיטרות מוטרפים וסיום קטוע שהשאיר אחריו עשן לפעורי הפה. האנרגיות באולם הביאו את השלישייה מחוממים היטב כדי לבצע בעצמה רבה את 'Mercy’s Gone' – שיר גאוני, עצבני ומקפיץ. ראוי לציון גם הביצוע של 'Inner world' ועם מלודיה יפה 'On the way to San Francisco' שהצית דמיון בסיפור מסע נוגע.

לכל המעריצים, לא ניתן היה לחתום את ההופעה ללא 'Pain to Give' שבוצע כשיר האחרון. בהדרן הסיום ההרכב העניק מספר בונוסים, ואת 'Memories'  האגדי והבלתי נשכח שהוקלט באלבומו השני של גבע. לסיום, אלטמן כרוקיסט אדוק, מקנח עם כיסוח הגיטרה על הבמה לקול שאגות הקהל.

!What a show

הסינגל האחרון "I Want you to Love Me":

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X