הקהל מאושר, דיאנה גולבי במופע השקת אלבום בכורה מוצלח

מאת: אלין אלימלך

דיאנה גולבי זכורה לרובנו כאחת המתמודדות המוכשרות והמחוספסות של "כוכב נולד" לדורותיו. הערב היא משיקה במועדון הברבי את אלבום הבכורה שלה "אושר" ,שלו כתבה חלק גדול מהשירים. בקהל בנות צעירות ארוכות שיער לבושות טי-שירטס קרועות-סטייל "ליל אהבה בצמח" ונערים שנהנים מההופעה דרך מסך הסמארטפון ובינם מעורבים זוגות בוגרים. נדמה שפסחנו על הבני הגיל שהשאירו בייביסיטר בבית.

שלא כבימים בהם שלום חנוך מרקיד כאן את הרחבה, מועדון הבארבי התמלא שולחנות וכיסאות,שלא התמהמהו להיתפס. הופעה בישיבה. אני מתיישבת ומחכה לביט שלא יאפשר לי לעשות זאת עוד. ואז, באיחור רוקיסטי של שעה הם עולים. להקת רוק אמיתית – דיאנה גולבי בגופיה שחורה שחושפת קעקוע (רוקיסטית כבר אמרנו?) פוני חדש ושיער ארוך, מתיישבת על עמדת התופים ונותנת סולו שמרים אותי על הרגליים ולאחריו מפנה את המקום למתופף תום להב.

"פחדתי שיהיה פה כמו הקיץ של אביה" היא אומרת בחיוך, "שרק אמא שלי תהיה בקהל ותמחא כפיים", וממשיכה לשיר ולנוע על הבמה כאילו הייתה מחוברת למיתרי הגיטרה. גולבי מבצעת ברגש את "אחר כך יגידו", "Let them wash away" של טורי איימוס. על הבמה נגן גיטרה אורח – יוסי סאסי, שעיבד יחד עם לואי להב את האלבום. הוא נותן סולו בשיר "איך זה מרגיש" ומצדיק את כינוי ה"אשף" בו השתמשה גולבי כשהציגה אותו.

בהמשך גולבי מבצעת את "אושר", אחד הלהיטים הגדולים של האלבום, ונותנת ביצוע מפיל ל"היי תום" שכתבה צרויה להב והלחין רמי קליינשטיין, להיט אשר עמד במעלה מצעד הפזמונים שבועות ארוכים. לסיכום, דיאנה גולבי נתנה בראש והוכיחה שהיא כאן כדי להישאר.

הערה קטנה – חבל רק שמועד ההופעה של השקת אלבום הבכורה נפל על תקופת "בין המצרים", מה שמנע מהציבור שומרי המסורת להגיע להופעה. בכל מקרה, אנו ממליצים לכל מי שהחמיץ את ההופעה, בין אם זה מטעמי דת או מסיבות אחרות מומלץ להגיע להופעות הבאות של דיאנה. אני מניח שכמונו, מי שיבוא להופעה ייהנה מכל רגע וירצה לחזור בהקדם להופעה הבאה כדי לחזות ולשמוע שוב את הפלא המוסיקלי העונה לשם דיאנה גולבי.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X