חדשות הפופ: אגילרה התארסה, ריהאנה קיבלה איומי תביעה

ריהאנה מקבלת איומי תביעה על העתקה בקליפ שלה "S&M"

הקליפ המפורסם של ריהאנה כנראה עומד בפני תביעה משפטית, לאחר ששני צלמים טענו כי ריהאנה גנבה את הרעיונות שלהם ועשתה בהם שימוש בקליפ.

עוד ב-2011, צלם אמריקאי בשם דייוד לה שאפל תבע את ריהאנה בנוגע לקליפ בטענה כי סצנות מן הקליפ הועתקו משמונה תמונות שלו. בסופו של דבר השניים הגיעו להסדר.

הצלם הגרמני פיליפ פאולוס שחי ביו יורק, טוען גם הוא כי הקליפ מועתק מסדרת הצילומים שלו "Paperworld". בתמונות שלו ניתן לראות אישה לבושה באדום עטופה בפלסטיק שקוף, כמו בקליפ של ריהאנה.

פאולוס החל בתהליכים משפטיים עוד ב-2011 והתיק שלו נשאר פתוח. פאולוס מוטרד ממצבו ואמר ל-Daily Mail:"זה מקומם שחברה כמו Universal Music יוצרת את האומנות שלה בניגוד לתקנות קניין רוחני ומעתיקה דברים ללא אישור וללא כבוד". עורך דינו של פאולוס פיליפ ג'אקובר, אמר כי Universal Music אכן הודו כי יש דמיון בין הקליפ של ריהאנה לבין התמונות של פאולוס, אך לא עשו שום מאמץ להגיע איתו להסדר.

ג'אקובר הוסיף כי:"חלק מהסצנות בקליפ S&M לקוחות בצורה ברורה מיצירות של מרשי, שמוגנות על ידי זכויות יוצרים". אם פאולוס ינצח בתיק, הקליפ של ריהאנה יוסר מיו טיוב וגם מהטלוויזיה. פאולוס מוסיף ואומר כי הוא נפעם מכך שריהאנה לא הייתה מסוגלת לשכור צוות שיהגה רעיונות מקוריים:"מדוע סלבריטאית בסדר גודל שלה לא יכולה להרשות לעצמה לשלם על צוות יצירתי שיצור קונספטים מקוריים? הדבר אינו מובן לי". הוא הוסיף ואמר כי הוא מכבד את כישרונה של ריהאנה כזמרת, אך הוא לא יכול להניח לדבר:"זה חשוב לכבד את יצירותיהם של אחרים, אפילו של יוצרים צעירים – ולא להעתיק את העבודות שלהם בלי אישור למטרות רווח.

כריסטינה אגילרה מאורסת

הזמרת והקואצ'רית ב-The Voice בת ה-33, קיבלה הצעת נישואין מחברה במאי הקולנוע מאט ראטלר. אגילרה קיבלה את הצעתו בחיוב, ומיהרה לפרסם בטוויטר תמונה של הידיים שלהם אוחזות אחת בשנייה, כשהטבעת של אגילרה במרכז ולמטה הכיתוב:"הוא הציע ואני השבתי…".

אגילרה וראטלר יוצאים כשלוש שנים. השניים נפגשו על הסט של הסרט "Brulesque" שם שיחקה אגילרה לצד שר. אגילרה הייתה באותו הזמן בתהליך גירושין מבעלה הראשון ג'ורדן בראטמן, להם יש ילד בן 6 בשם מקס. תהליך הגירושין שלהם הסתיים בוולנטיינס דיי ב-2011, ובוולנטיינס דיי הנוכחי קיבלה אגילרה את הצעת הנישואין מראטלר.

הזוג מתגורר באחוזה בלוס אנג'לס שקנתה אגילרה בסכום של 10 מיליון דולר.

אימא של ג'סטין ביבר מתמודדת עם הדרמה סביבו

בשבוע שעבר מישל אובמה נשאלה מה היא חושבת על המצב של ג'סטין ביבר, והיא השיבה כי בתור אימא, היא הייתה מושכת אותו קרוב אליה ונוכחת בצורה מלאה בחייו. מקור המקורב לאימו של ביבר, פטי מאלט גילה איך היא מתמודדת עם הבן שלה ועם הדרמה שהוא מייצר בזמן האחרון. מאלט נשארת נוכחת בחייו של בנה אך מנסה לא ללחוץ יותר מידי, מפני שהוא כבר כמעט בן עשרים וכבר לא ילד קטן. המקור אף אמר לחדשות E! כי היא מנסה לתת לו להתבגר:"כמו כל אימא לילד בוגר, פטי מחזיקה אותו קרוב אליה ומדברת איתו על הכול, אך היא אינה יכולה להחליט החלטות בשבילו…כמו כל אימא אכפתית פטי דואגת לג'סטין והיא אמרה בהרבה ראיונות בעבר שהיא שומרת על קשר מאוד קרוב עם בנה. היא מדברת איתו כמעט כל יום, הרבה יותר מאשר כל אימא לילד רגיל בן 19, וכל זה תחת עינו הבוחנת של הציבור בכל ההתמודדות שלה עם ג'סטין".

מאלט מודעת לכך שאנשים יבקרו אותה, לא משנה כיצד תפעל, והמקור המקורב אליה מוסיף ואומר:"אם היא עם ג'סטין היא מואשמת כי היא מאשרת ומקבלת את התנהגותו. אם היא לא נמצאת איתו היא מואשמת כי היא לא עומדת לצידו בזמנים בעייתיים בחייו".

לשניים יש קשר חזק וקרוב והמקור טוען כי ביבר יודע מה אימו חושבת על ההחלטות שהוא עושה. הוא יודע במה היא גאה ובמה היא חושבת ששלילי וצריך לדבר עליו. היא לא תתרץ בשבילו התנהגות שלילית אך היא לא תפנה לו את העורף במקרים של התנהגות כזו. המקור, שיש הטוענים כי הוא איש יחסי ציבור של המשפחה מפני שהוא מדבר רק לטובת ביבר ומשפחתו אומר:"זה יהיה קשה לדמיין שהורה לא ירגיש אהבה, דאגה ואחריות לילדו, פטי מרגישה כך ודואגת לרווחת בנה. היא וג'רמי (אבא של ג'סטין) יודעים שהם צריכים לתת את הדין וחשבון רק בפני האל ומתמקדים בטובתו של בנם בצורה פרטית". גם על ג'רמי, אביו של ביבר, מתחו ביקורת בתקשורת כי הוא מתנהג עם ביבר כמו חבר טוב ולא כמו הורה אחראי ודמות אב.

 

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X