חדשות הפופ: אקס פקטור יורדת מהמסך, וואן דיירקשן מזכירים את הביטלס?

הארי סטיילס משווה את One Direction לביטלס

סטיילס אמר כי רמת התהילה שלה זוכה להקתו דומה לרמת התהילה שהייתה לביטלס. הוא טוען ששתיהן חוו טירוף של מעריצים, אך תודות למדיה החברתית שקיימת כיום, One Direction מושפעת מכך ברמה הרבה יותר גדולה מהביטלס.

סטיילס מיהר להבהיר את עצמו כי הוא לא משווה את שתי הלהקות מבחינה מוזיקלית אלא מבחינת הערצה בינלאומית.

הזמר אמר כי ראה תיעוד של הביטלס כשהגיעו לניו יורק ב-1964 וזה הזכיר לו את הלהקה שלו:"זה הזכיר לי אותנו – יורדים מהמטוס, הבנות, הטירוף, זה היה בדיוק מה שאנחנו עברנו כשהגענו לשם, רק שזה היה לפני חמישים שנה".

למרות שיש רמות דומות ואף גדולות יותר של טירוף מסביבם, סטיילס אומר:"אף אחד מאיתנו לא חושב שאנחנו בליגה של הביטלס מבחינת המוזיקה. היינו טיפשים אם היינו טוענים כך. זה דומה מבחינת תהילה, ואפילו גדול יותר. אבל אנחנו אפילו לא קרובים אליהם כשמדברים במושגים של מוזיקה".

"אקס פקטור" רשמית מבוטלת בארה"ב

לאחר מספר חודשים של ספקולציות, הגרסה האמריקאית של "אקס פקטור" יורדת מן המסך.

לתוכנית המוזיקלית לא תהיה כרגע עונה רביעית לאחר ירידת אחוזי הצפייה ועקב עזיבתם של חלק מהשופטים, כולל בריטני ספירס, דמי לובאטו ובעיקר של השופט והמפיק סיימון קאוול שהכריז כי הוא חוזר לקחת חלק בגרסה הבריטית (המקורית) של התוכנית.

למרות התדרדרות אחוזי הצפייה (בעונה השלישית היה ממוצע של 7 מליון צופים בלבד) ותחרות עם "The Voice" קאוול ניסה להחיות את הגרסה האמריקאית של "אקס פקטור".  הוא חשב על רעיונות לעורר מחדש את התוכנית, כולל שינוי בפורמט – שידור בערב אחד במקום שתי הופעות חיות בשבוע. ראש מחלקת הבידור של רשת "פוקס" בה משודרת התוכנית, קווין ריילי, אמר כי:"אחוזי הצפייה לא היו כפי שציפינו, אך זה מותג שהוא מוביל מסביב לעולם…ובמחזור החיים הזה יש שווקים בהם הוא ירד והיו בו עונות פחות מוצלחות. היו כמה רעיונות לשינויים. שמעתי חלק מהרעיונות, הם מעניינים. אם התוכנית תחזור זה לא יהיה בפורמט שהיה קיים עד עכשיו".

הוכחות נגד ג'סטין ביבר והביקורת של מישל אובמה

לאחר שהשליך ביצים לפני מספר שבועות על בית שכנו, הסתבך ביבר עם המשטרה ועכשיו נחשף כי יש ראיות ממשיות לכך שביבר עצמו אכן היה מעורב במקרה. מצלמות אבטחה תיעדו את ביבר בשעת המעשה והדבר הולך להקל על הרשויות להוכיח שביבר אשם.

שריף מחוז לוס אנג'לס המליץ להאשים את ביבר בפשע ונדליזם. למשטרה שתי ראיות מרכזיות כדי להוכיח כי ביבר אשם במעשה- הראשונה, מצלמת האבטחה שנמצאת בשטח ביתו של ביבר מראה את ביבר באזור בו התרחשה התקרית. אמנם הוא לא נראה שם משליך ביצים בעצמו, אך הוא נמצא בזירת האירוע לכן הוא כביכול שותף לפשע. בנוסף, קיים סרטון בו נשמע מישהו שנשמע בדיוק כמו ביבר, צועק לעבר השכן בזמן השלכת הביצים. השנייה- השכן ובתו נחשבים גם הם עדים, ושיחתה של הבת למשטרה תואמת לזמן בו מתועד ביבר במצלמות האבטחה.

עקב המקרה הזה עלול ביבר להיות מואשם ב"עברה חמורה" או "התפרעות", וגם ככה נראה כי האמריקאים לא יותר מידי בצד שלו לאחר העצומה שהגישו לבית הלבן במטרה לשלול ממנו גרין קארד. תיקוני ביתו של השכן הוערכו בכ-20 אלף דולר, ועל התובע הראשי להחליט מה העונש שיש להטיל על ביבר. ההחלטה צפויה לקחת חלק בימים הקרובים.

בהקשר לתקרית זו, מישל אובמה, רעייתו של ברק אובמה נשיא ארה"ב ואימא לשניים נשאלה איך היא הייתה נוהגת בביבר אם הוא היה הילד שלה. אובמה השיבה:"הייתי מושכת אותו קרוב אליי. זו יותר עצה מאשר פעולה ממשית. הייתי נוכחת בצורה חזקה בחייו כרגע, והייתי מבלה איתו המון מהזמן שלי, לדבר איתו ולהבין מה עובר בראש שלו. להבין מי בחיים שלו ומי לא. ככה אני נוהגת עם ילדיי.  הם רק רוצים אותך קרוב, הם רוצים עצה מהורה, הם רוצים לראות הורה על בסיס יומיומי. הוא עדיין ילד, הוא עדיין גדל. אני בתור הורה הייתי מקרבת אותו אליי כמה שאפשר".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X