חדשות הפופ: ביבר לא יגורש לקנדה והקליפ המזעזע של לאבין

הבית הלבן דחה את העצומה שדורשת לגרש את ג'סטין ביבר בחזרה לקנדה

לפני כחודשיים הוגשה העצומה לבית הלבן, ובה נכתב:"אנחנו, אזרחי ארה"ב מרגישים שאנו מיוצגים בצורה שלילית בעולם תרבות הפופ. אנו רוצים לראות את ג'סטין ביבר המסוכן, חסר האחריות, ההרסני שמשתמש בסמים באופן קבוע, מגורש וחסר זכות לקבל גרין קארד. הוא מאיים על הביטחון שלנו ומהווה השפעה רעה על הנוער שלנו. אנו רוצים להרחיק אותו מהחברה שלנו".

לאחר שחתמו על העצומה כ-275 אלף אמריקאים (כמעט פי שלוש יותר חתימות ממספר החתימות שצריך כדי לקבל תגובה רשמית מהבית הלבן)  הבית הלבן השיב:"מצטערים לאכזב, אך לא נגיב על זה" בלווי מספר נקודות שמתייחסות לנושא הגירה. בהמשך המסר נכתב:"אנחנו נשאיר את זה לאחרים לדון במקרה של מר ביבר, אך אנו שמחים שאיכפת לכם מנושא ההגירה…".

לאחר מכן המכתב המשיך עם התוכנית של הנשיא לגבי פתרון בעיה ההגירה הלא חוקית, כמה הגירה רעה לכלכלה של ארה"ב ועוד כל מיני ביקורות על הגירה לא חוקית. נראה שלפי התגובה של הבית הלבן ג'סטין ביבר דווקא תורם לכלכלה של ארה"ב – מכירת אלבומים גבוהה והופעות כולם למעשה מכניסים כסף למדינה על ידי מע"מ וכמובן מס הכנסה שמשלם ביבר. אז נכון לעכשיו הוא לא מתכוון ללכת לשומקום.

ניקי מינאז' חוזרת לשורשים

בשנים האחרונות מינאז' בדומה לליידי גאגא וקייטי פרי, הלכה על מראה קיצוני, צבע ועיצוב שיער, בגדים ואיפור יוצאי דופן ושנויי מחלוקת. אך עכשיו מחליטה מינאז' לקחת צעד אחורה ולחזור למראה טבעי ועדין יותר – ליצור תדמית רגועה יותר ורגילה יותר, גם מבחינת מראה חיצוני וגם בפן המוזיקלי.

מינאז' אמרה ל-MTV:"זה לא מייקאובר. הלכתי כל כך רחוק לכיוון ההוא שמשם יש רק דרך אחת ללכת בה. אפשר להמשיך לעשות תלבושות או פשוט להגיד 'היי נחשו מה? זה יזעזע אפילו יותר. לעשות למעשה כלום יזעזע אף יותר'".

מינאז' אמרה כי הצילום השער שלה למגזין ELLE היה סוג של נקודת מפנה לשינוי המראה שלה והסרת שלל הפאות שלה לטובת השיער הטבעי שלה:"שכרתי מעצב שיער חדש והתחלתי ללכת על מראה השיער הטבעי שלי ומיתנתי את סגנון האיפור. הגעתי למצב הזה בהדרגה, למקום שאני הולכת עם השיער האמיתי שלי. ידעתי שאני הולכת לעשות את זה אבל לא הכרזתי על זה לעולם. נתתי לדברים לקרות בהדרגה ולא באתי יום אחד ועשיתי את זה. הלכתי בלונדינית עם שורשים חומים וללא פאה כלל. אני מרגישה שעשינו את זה בהצלחה".

לאחר שמיתנה את המראה החיצוני שלה, מינאז' נוקטת בגישה מתונה גם במוזיקה שלה וחוזרת לשורשים שלה, מוזיקה בסגנון היפ הופ:"השירים (באלבום הבא) הם חזרה לשורשי ההיפ הופ שלי ואני לא חושבת שזה משהו שניסיתי לעשות בכוח. כשהתחלתי לעבוד על האלבום השלישי אלה פשוט השירים שכתבתי. אך יש עוד סגנונות של מוזיקה שאני נלהבת לגביהם. אני פשוט עושה מה שהלב שלי אומר לי לעשות".

אבריל לאבין מוציאה קליפ חדש, המבקרים והמעריצים קוטלים

לאבין שחררה את הקליפ החדש שלה לשיר "Hello Kitty" מתוך האלבום האחרון שלה והביקורות השליליות מציפות את הרשת. השיר "Hello Kitty" נכתב על ידי לאבין יחד עם בעלה, צ'אד קרוגר סולן וגיטריסט להקת ניקלבק, ומלכתחילה היה מוזר למעריצים בסגנון השונה שלו שלוקח השראה מפופ יפני דביק ונשמע כמו סגנון דאבסטפ שממש לא אופייני ללאבין.

בלוגרים שכותבים על מוזיקה קטלו את לאבין ואפילו אתרים יותר גדולים ונחשבים- אתר Billboard ניסח את הכותרת הראשית:"הקליפ של אבריל לאבין "Hello Kitty" הוא מבוכה בכל שפה שהיא" ובכותרת המשנית כתב:"מדוע אבריל? מדוע?"; באתר Ultimate Guitar כתבו בכותרת:"הקליפ החדש של אבריל לאבין הוא כנראה הדבר הגרוע ביותר בהיסטוריה של המוזיקה"; ובבלוג של הGuardian- הקליפ נכנס מיד לרשימת הקליפים הגרועים ביותר בהיסטוריה. גם תגובות המעריצים שליליות בנוסחים כמו:"זה יגרום לעיניים ולאוזניים שלכם לדמם" ו"כישלון מוחלט". לא ברור אם התגובות כל כך חריפות מפני שזו אבריל לאבין שתמיד הייתה לה תדמית שנוטה יותר לרוק והמהפך בשיר הזה והקליפ שלו הם קיצוניים מידי; אולי אם השיר הזה היה של זמרת שמחוברת יותר לסגנון הזה, המבקרים והמעריצים לא היו קוטלים ברמות כל כך קיצוניות. בקליפ, לאבין לובשת חצאית של קאפקייקס, ומאחוריה רקדניות אסיאתיות עם הבעה חלולה ותנועות ריקוד חצי אנושיות חצי רובוטיות, ולא ברור אם הקליפ הוא מחווה לתרבות הפופ היפני הדביק או שהוא בעצם סוג של פארודיה שלילית. הביקורות על האלבום של לאבין הן דווקא חיוביות ברוב אתרי המוזיקה, אך השיר "Hello Kitty" ביחד עם הקליפ שלו ממש לא מקובלים עליהם.

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X