חדשות הפופ: ביונסה בשיאה, ביבר פורש מהמוזיקה?

להקת One Direction מואשמים בהעתקה מלהקת הרוק Def Leppard

The Mirror מדווח כי הלהקה הוותיקה  Def Leppard, שפעילה עוד משנות ה-80, שיגרה את עורכי הדין שלה, במטרה לבדוק את רמת הדמיון בין שיר שלהם לשיר של One Direction.

הגנבה המוזיקלית לכאורה היא בשיר "Midnight Memories" של One Direction שנכתב על ידי שניים מחברי הלהקה – ליאם פיין ולואיס טומלינסון, והטענה היא שהם העתיקו מהלהיט העל זמני של Def Leppard – "Pour Some Sugar On Me".

אחד מהמקורות מדווח כי עורכי הדין בודקים האם יש הוכחה חותכת להעתקה מובהקת או חיקוי שיר של Def Leppard, ושפענוח המקרה יכול להימשך שבועות רבים.

האלבום של One Direction מוכר מיליוני עותקים, ואם יתברר שהשיר שנושא את שם האלבום (שהוא גם הסינגל הבולט באלבום) הוא אכן מועתק, הדבר יכול להשפיע ואף להגדיל את סכום התביעה, אם אכן תתחרש.

זו לא הפעם הראשונה ש One Directionמואשמים בהעתקה מלהקת רוק בריטית – יש הטוענים כי השיר שלהם "Best Song Ever" מועתק משיר של הלהקה The Who הנקרא "Baba O'Riley", ובנוסף, שירם "Live While We're Young" בנוי בצורה זהה לסגנון של הלהקה "The Clash". כמובן שיש הרבה שירים שנשמעים דומה או מכילים אלמנטים מוזיקליים זהים, אך במקרה הזה צריך להכריע האם העתקה זו היא חד משמעית ואינה נתונה לפרשנות. אם אכן יתברר כי מדובר בגנבה מוזיקלית One Direction עלולים לשלם המון כסף לDef Leppard- .

ביונסה שוברת שיאים

לביונסה יש הרבה סיבות להיות גאה – הזמרת שברה שני שיאים בימים האחרונים. אחד השיאים היה האלבום שנמכר הכי מהר בשלושה ימים ב-iTunes, אותו הצליחה ביונסה לשבור עם מכירה של 828,773 אלבומים בשלושה ימים בלבד.

השיא השני של ביונסה מכניס אותה לספרי ההיסטוריה והופך אותה לאישה הראשונה שחמשת האלבומים הראשונים שלה מגיעים למקום הראשון. מאז האלבום הראשון שהוציאה ביונסה ב-2003, "Dangerously In Love", כל האלבומים שלה, ישר עם צאתם, הגיעו למקום הראשון ברשימת ה-Billboard.

האלבום החדש "Beyonce", שוחרר למכירה ב- iTunesבלבד ב-13 בדצמבר ואמור להגיע לחנויות בארה"ב עד ה-20 בדצמבר.

ג'סטין ביבר פורש ממוזיקה?

ביבר הודיע לאחרונה כי הוא מתכוון לפרוש מעסקי המוזיקה. ביבר, בן 19 בלבד, הוציא את אלבומו הראשון ב-2009 הנושא את השם "My World".

בראיון שנערך עימו בתחנת רדיו אמריקאית, הוא אמר שהוא רוצה הפסקה מהקריירה ואמר למראיין:"אני למעשה פורש". בחדשות !E ניתן לראות את הראיון בווידיאו כשביבר אומר את הדברים עם הבעה רצינית על פניו.

הדוברים של ביבר מסרבים להגיב על הנושא, אך מקורות אחרים אומרים כי זה ממש לא נכון ושהזמר "מבלף".

בחודשים האחרונים ביבר מככב במדורי הרכילות והצהובונים, ולא רק בצורה חיובית. הרבה פעמים הוא מוזכר בשל הנהיגה חסרת האחריות שלו ובעוד מעשים שמציגים אותו באור שלילי. ביום של אותו הראיון, צהובונים דיווחו כי ביבר יצא מהאוטו ואיתו עננת עשן חשודה שהציתה שמועות כי הזמר מעשן מריחואנה.

בראיון לאותה תחנת רדיו ביבר התייחס לפרסום השלילי שאופף אותו בתקופה האחרונה:"אנשים חושבים שאני שחצן ואנוכי. אני לא. תמיד הייתי אדם שאיכפת לו ושיודע להעניק". למרות שהוא טען כי הוא פורש הוא אמר:"אני כאן בגלל המעריצים בלבד ובשם המוזיקה". כרגע לא ידוע האם ביבר אכן פורש או שמדובר בדברים שנאמרו בלהט הרגע.

 

 

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X