חדשות הפופ: ביונסה משוחררת מינית ומדונה עם "ילד" חדש

החבר החדש של מדונה

נראה כי מדונה מתאוששת מהר מאוד מהפרידה שלה מברהים זאייבט, חברה בשלוש השנים האחרונות. מדונה וזאייבט, שהיה רקדן שלה, נפרדו לפני מספר שבועות, וכרגע היא יוצאת עם רקדן ליווי אחר שלה – טימור סטפנס בן ה-26.

הזמרת בת ה-55, ממשיכה את הקו שלה בשנים האחרונות, של בילויים ויציאות עם גברים הצעירים ממנה בלפחות 20 שנה, מה שמעניק לה את התואר "קוגרית" בתקשורת האמריקאית. למעשה סטפנס קרוב יותר בגיל לבתה בת ה- 17 של מדונה, לורדס, מאשר למדונה עצמה.

כרגע אין יותר מידי פרטים על סטפנס, והוא יחסית אנונימי, כמו שהיה אז זאייבט האקס של מדונה. חוץ מלהיות רקדן של מדונה, סטפנס הוא גם במאי קריאטייב, כוראוגרף ושחקן, ועל פי דיווחים של מספר צהובונים, נראה כי רוקו בנה של הזמרת אוהב את סטפנס – מה שכנראה מהווה את המבחן החשוב באמת.

ג'סיקה סימפסון מדברת על הארוס, ועל הביקורת של התקשורת על המשקל שלה

סימפסון חושפת בראיון לעיתון אמריקאי, פרטים על היחסים שלה עם הארוס אריק ג'ונסון, ואת הרגשות שלה לגבי הביקורות שקיבלה עקב עלייתה במשקל. סימפסון, ילדה שני ילדים לאחרונה ועלתה במשקל עקב כך, והיא ספגה ביקורות רבות על המראה שלה, ולעג בעיקר בצהובונים.

על ג'ונסון היא אומרת:"למדתי שלפעמים אהבה זה פשוט לא מספיק. יכולה להיות לך נפש תאומה, ואדם שאתה מאוהב בו בטירוף, אבל זה לא תמיד אומר שזה מספיק".

סימפסון ובעלה לשעבר ניק לשאיי, התגרשו ב-2006 לאחר ארבעה שנות נישואין וסדרת ריאליטי שכיכבו בה בשם:"Newlyweds" ששודרה ב-MTV וחשפה את חייהם לציבור בצורה אינטימית ביותר. נראה כי הקשר הנוכחי שלה בוגר ובשל יותר, והיא מוסיפה ואומרת:"אני חושבת האישיות של בני הזוג צריכה להתאים מאוד. בנוסף, צריך להיות פתוח להבין דברים ביחד, ולדעת לתקשר בצורה נכונה גם אם זה הדבר האחרון שבא לך לעשות באותו הרגע".

סימפסון לאחר מכן הסבירה שזה מאוד עוזר שיש משיכה בין בני הזוג:"אני חייבת להודות, אריק הוא אחד הגברים הכי שווים שאי פעם ראיתי, והוא נראה מדהים בעירום!" היא הוסיפה בהתלהבות.

לגבי עלייתה במשקל, סימפסון אמרה:"זה מגוחך ולא פייר. לא הקשבתי לכך מעולם. אני חושבת שלכל אישה שנכנסת להריון ויוצרת חיים חדשים מותר לאכול מה שהיא רוצה כל עוד היא בריאה. אני לא נתתי לתקשורת להרוס לי את אחת התקופות הכי טובות בחיי".

סימפסון בת ה-33 אישרה כי היא ואריק ג'ונסון כוכב ה-NFL הולכים להינשא השנה וכי היא עובדת קשה כדי לרדת במשקל לקראת החתונה שעדיין לא ידוע התאריך המדויק שלה.

ביונסה מדברת על בשלות ועל הלהיט החדש שלה "Rocket"

באלבום החדש שלה, מציגה ביונסה דמות חושנית ומינית יותר מתמיד. ביונסה מסבירה מדוע, וגם מגלה כי מה שנראה מיני על פני השטח, יכול להיות יותר תמים ממה שנראה לאנשים כלפי חוץ ואולי אפילו מעבר להבנתם. השיר שלה "Rocket", מדבר על "לשיר מהלב" כך היא אומרת, ומוסיפה:"אחד הדברים האהובים עליי בפרויקט הזה, הוא העבודה המשותפת על כתיבת השירים, והנכונות והרצון של האמנים המוכשרים שכתבו איתי. ג'סטין טימברלייק, מיגל ואני כתבנו ביחד את השיר הזה".

ביונסה מסבירה כי קהל המעריצים הצעיר מאוד שלה, הוא חלק מהסיבה בגלל לא שחררה חומר מיני בוטה  עד לאחרונה:"עכשיו אני בשנות ה-30 לחיי, והילדים שגדלו על המוזיקה שלי כבר התבגרו בעצמם. אני תמיד הרגשתי שזו האחריות האישית שלי להיות מודעת לילדים האלה ולהורים שלהם, ולהשפעה שלי עליהם". הילדים שמושפעים ממנה הם לא הסיבה היחידה וביונסה מודה כי הייתה חסרת ביטחון "ללכת עד הסוף" עם הקריירה שלה:"אני לא חושבת שהייתי יכולה לעשות את זה פעם, לא היה לי מספיק בטחון עצמי. פחדתי ממה אחרים יחשבו והייתי מתעסקת בזה כל הזמן, אבל עכשיו שברתי את המחסום שהיה לי והלכתי על זה".

"אני מרגישה שאני צריכה למצוא השראה למוזיקה שלי מהחוויות שלי בחיים" אומרת הזמרת ומוסיפה:"אני מרגישה שאני נפתחת בקליפים האחרונים שלי, ומראה צדדים שלי שרק אנשים מעטים ראו".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X