חדשות הפופ: גראמי 2014 – דאפט פאנק חגגו, ביונסה חוטפת ביקורת

טקס פרסי הגראמי 2014

טקס פרסי הגראמי השנתי התרחש בלוס אנג'לס ביום ראשון האחרון. השנה, הייתה השנה ה-56 בה קיים הטקס והמארגנים בחרו בזמר/שחקן LL Cool J  להנחות את הטקס. על פי דיווחים ראשוניים כ-28 מליון צופים ראו את המופע ששודר ברשת CBS.

ההרכב Daft Punk  זכה בארבעה פרסים, כולל אלבום השנה ("Random Access Memories"). מאקלמור וראיין לואיס זכו בארבעה פרסים כולל האמן החדש הכי טוב, ועלו על הבמה עם השיר "Same Love" בו ערכו חתונה המונית של  זוגות גאים וזוגות הטרוסקסואלים. בשיר השנה זכתה הזמרת לורד עם שירה "Royals", ובקליפ השנה זכו ג'סטין טימברלייק וג'יי זי עם השיר "Suit & Tie".

המופע הראשון של הערב היה של ביונסה וג'יי זי, שביצעו את השיר  "Drunk In Love" עם הופעה נועזת במיוחד של ביונסה. פארל וויליאמס, Daft Punk, סטיבי וונדר וניל רוג'רס התאחדו על הבמה וביצעו את השיר "Get Lucky", וטיילור סוויפט התייצבה מאחורי הפסנתר וביצעה את השיר שלה "All Too Well". קייטי פרי ביצעה את השיר שלה "Dark Horse" בהופעה גותית במיוחד שהרשימה מאוד את המבקרים והראתה את הצד האפל של פרי.

ביונסה מקבלת ביקורות של הורים מודאגים על הופעתה בגראמי

הופעתה של ביונסה בגראמי אמנם הייתה מרשימה להרבה דעות אך יש הטוענים כי המופע היה מיני מידי ולא מתאים לצפייה של ילדים. הרבה הורים התלוננו על ידי כתיבת פוסטים בטוויטר ובפייסבוק וטענו כי ההופעה הייתה וולגרית ובוטה מידי עבור ילדיהם. ההורים ביקרו את התלבושת ותנועות הריקוד המיניים של ביונסה וטענו כי הם לא מתאימים לשעת השידור שמונה בערב שנחשבת "שעה לצפייה משפחתית" בארה"ב.

חלק מהפוסטים שפרסם אתר PopCrush:

"ביונסה, ברצינות?! השעה שמונה בערב. ההופעה הזו לא הייתה נאותה לילדים. תודה לאל שהילדים שלי ישנים"; "צופה בגראמי בשמונה בערב עם הילדים (שאוהבים מוזיקה) ההופעה של ביונסה עם ביגוד מינימאלי מאוד לא ראויה. היא בכלל אימא?"; "אני אוהבת את ביונסה אבל למה זה בסדר שהיא מתלבשת ככה ואת מיילי סיירוס מבקרים כל הזמן על הלבוש שלה?". ביונסה אכן הודתה בראיון לפני מספר שבועות כי ההופעות שלה מיניות יותר וכי היא נועזת יותר מבעבר אך בעיני הרבה הורים מודאגים ברחבי ארה"ב יכול להיות שהיא עברה את גבול הטעם הטוב.

אדל עובדת עם פיל קולינס על אלבום חדש

למרות שאדל משתדלת לשמור על פרטיותה, פרטים חדשים מתגלים על הפרויקט הבא שלה – אדל עובדת על האלבום החדש שלה עם פיל קולינס שאמר בראיון:"התחלתי לעבוד עם אדל, היא פנתה אליי כדי שנכתוב יחד". קולינס בן ה-62 צחק על כך שהוא לא יודע כלום על זוכת הגראמי בת ה-25. כנשאל על ההצלחה המסחררת שלה בשנים האחרונות, הוא אמר שהוא לא כל כך היה מודע לכך:"לא הייתי מודע מידי, אני חי במערה! אבל היא זכתה להישגים מדהימים. אני מאוד אוהב את הקול שלה, אני אוהב גם חלק מהדברים שהיא עשתה". לא ברור עדיין מתי האלבום הולך לצאת אבל ההשערות הן שהוא יצא באמצע 2014. קולינס, שבנוסף לקריירת הסולו שלו הוא גם הסולן של להקת Genesis, למעשה חוזר מן הפרישה המוזיקלית שלו כדי לעבוד עם אדל, לאחר שלאחרונה הודיע כי הוא פורש בכדי להיות אב במשרה מלאה לשני בניו הצעירים.

 

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X