חדשות הפופ: הקאמבק המוצלח של קייט בוש ומדוע ביונסה בכתה?

בקסטריט בויז וספייס גירז מדברים על סיבוב הופעות עולמי משותף

לאחר שמועות מרובות וציפייה של ילדי שנות ה-90, בריאן ליטרל מהבקסטריט בויז פולט בכוונה או שלא, שיש דיבורים לגבי סיבוב הופעות משותף של שתי להקות הפופ. ליטרל אמר לעיתון הבריטי The Sun:"אנחנו בשלב דיבור ראשוני לגבי סיבוב הופעות עולמי עם הספייס גירלז".

הופעה משותפת של שתי הלהקות היא דבר די מתבקש, הן פונות לאותו קהל וסביר להניח שמי שאוהב את בקסטריט בויז אוהב גם את הספייס גירלז וההיפך לכן הסיכויים שהאיחוד הזה יקרה גבוהים. אין עדיין רמז או השערה מתי סיבוב ההופעות הזה יקרה, אך ניתן לראות את ההתרגשות הרבה של המעריצים בתגובות שונות לפרסומים.

בקסטריט בויז מתחילים את סיבוב ההופעות הקרוב שלהם בתחילת חודש מאי, ומי שתחמם אותם תהיה אבריל לווין. הספייס גירלז גם עשו בעבר איחודים לסיבובי הופעות, שהאחרון בהם היה ב-2012.

מדוע ביונסה בכתה על הבמה במהלך הופעה?

ביונסה נשברה ובכתה על הבמה במהלך הופעה בפורטוגל. אז מה גרם לביונסה להתרגש עד כדי בכי?

לפני יומיים, ביונסה הופיעה בליסבון את ההופעה ה-132 שלה במסגרת סיבוב ההופעות Mrs. Carter . כאשר דיברה עם הקהל, נשברה ובכתה מכיוון שהוצפה בהתרגשות מהאהבה של המעריצים ומהעובדה שזה מה שהיא עושה למחייתה. קולה של ביונסה נשבר קלות כשדיברה, וחנק של בכי גם נשמע בקולה והיא אמרה לקהל:"בשנה האחרונה עברנו כל כך הרבה ביחד. הסופרבול, צילום קליפ והרבה הופעות. כשהתחלתי את סיבוב ההופעות הילדה שלי אפילו לא התחילה ללכת. אני רק רוצה שתדעו שאני מאוד ברת מזל".

ביונסה המשיכה ואמרה:"תודה לכם שאפשרתם לי כזאת קריירה. כשאני נופלת, אתם מרימים אותי…ואני רק רוצה לתת לכם את החיים שלי".

קייט בוש עושה קאמבק וכל הכרטיסים ל-22 ההופעות נמכרים ב-15 דקות

הזמרת-כותבת האנגלייה קייט בוש, תופיע לראשונה מזה 35 שנה, אז זו לא הפתעה גדולה שהכרטיסים אזלו כל כך מהר. אך עדיין התגובה לקאמבק של בוש הייתה מרשימה, ולפי דיווחים של ה-BBC, 22 הופעות נמכרו לחלוטין תוך רבע שעה בלבד. כל ההופעות יתרחשו באותו המקום בלונדון, מה שהופך את ההישג לאפילו גדול יותר. בוש תופיע מאוגוסט ועד אוקטובר ולפי דיווחים הכרטיסים נמכרו במקור ב-135 פאונד ועכשיו אנשים מוכרים אותם באתרים שונים במחירים של מעל אלף פאונד.

סיבוב ההופעות האחרון של בוש, Tour of Life היה בשנת 79, שבוש הייתה בת עשרים בלבד. בוש חדרה לתודעה וכבשה את הקהל בשל האומנותיות שלה והייחודיות מכל שאר הזמרות של אותה התקופה. בוש הייתה ידועה במילות שירים פואטיות וספרותיות וסגנון מוזיקה יצירתי מאוד.

לפי The Guardian היא סירבה לעשות עוד סיבובי הופעות מפני שפחדה מטיסות ומפני שהיו לה סטנדרטים מופרזים לגבי עצמה. בנוסף, תאונה טרגית של במאי התאורה שלה במהלך הופעה בסיבוב ההופעות ב-79 גם משוערת כאחת הסיבות לסירוב של בוש להופיע. לאחר 35 שנה, בוש תחזור להופיע באותו המקום שהופיעה בו ב-79, Hammersmith Apollo בלונדון.

לבוש היו מספר להיטים שהגיעו לעשרת המקומות הראשונים בבריטניה: "Man With The Child in His Eyes", "On Stage", "Babooshka", "Running Up That Hill", "Don't Give Up"

 

 

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X