חדשות הפופ: סוויפט מככבת בסין, ביונסה למען הקהילה הגאה

ביונסה עושה מחווה למרלין מונרו על השער של מגזין Out ומדברת על שוויון זכויות לקהילה הגאה

בראיון למגזין Out מדברת ביונסה על הקהילה הגאה ועל הדרך בה הם מזדהים עם המילים של שיריה:"אני מאוד מודעת לכך שהמון סוגים של אנשים מקשיבים למוזיקה שלי וניסיתי לעשות את האלבום הכי אישי, כנה וטוב שיכולתי לעשות. הייתי צריכה לשחרר את עצמי מהלחצים ומהציפיות של מה שחשבתי שאני צריכה להגיד או להיות ופשוט לדבר מהלב שלי. להיות אישה בחברה בה גברים שולטים גרמה לי לאמץ גישה פמיניסטית. הגישה הפמיניסטית דיברה אליי ונהייתה דרך להפוך את המאבק הזה לאנושי…אבל מה שאני באמת מדברת עליו  ומקווה אליו זה זכויות אדם ושוויון, לא רק בין גברים ונשים. לכן אני מאוד שמחה אם המילים שלי יכולות לתת השראה או לחזק מישהו שמחשיב את עצמו למיעוט שחווה דיכוי. ..כולנו אותו הדבר וכולנו רוצים את אותם הדברים: הזכות להיות מאושרים, להיות מי שאנו רוצים להיות, ולאהוב את מי שאנו רוצים לאהוב".

הכתבה גם נותנת לביונסה הזדמנות לדבר על השחרור המיוחד של אלבומה האחרון, אלבום שלא קודם בצורה מסורתית, אלבום שעבדו עליו בצורה שקטה ומסתורית בזמן שהיא הייתה בסיבוב הופעות:"הקלטתי שירים, צילמתי קליפים והופעתי כל ערב. בנקודה כלשהי אמרתי לעצמי:'מה אני עושה? זה יותר מידי שאפתני?' אפילו ביום שהאלבום יצא פחדתי מאוד. אבל ידעתי שאם אני כל כך מפחדת משהו גדול עומד לקרות".

בהקשר של מיניות אמרה ביונסה:"אני רוצה להאמין שהמוזיקה שלי פותחת את הדיון הזה. יש כוח מאוד גדול בשייכות ונשים צריכות שהמיניות שלהן תהיה שייכת להן. יש מוסר כפול בנוגע למיניות שעדיין קיים. גברים חופשיים ונשים לא. זה מטורף. ההרגלים הישנים של כניעות ושבריריות הפכו אותנו לקורבנות. נשים הן הרבה יותר מכך. את יכולה להיות אשת עסקים,  אימא, אמנית ופמיניסטית – מה שתרצי להיות ועדיין להיות יצור מיני".

טיילור סוויפט שוברת שיאים בסין

סוויפט שברה שיא מכירת הופעות בסין לאחר שהופעתה בשנחאי נמכרה במלואה לאחר דקה אחת בלבד. המכירה הזו, הייתה המכירה המהירה ביותר אי פעם של הופעה בסין – כל  18 אלף הכרטיסים שהיו נמכרו בדקה בלבד. סוויפט תופיע בהיכל Mercedez Benz ב-30 במאי, וההופעה הזו תהיה ההופעה הראשונה שלה מתוך שבע הופעות באסיה כחלק מסיבוב ההופעותRed Tour .

זה לא השיא הראשון של סוויפט בכל הנוגע להופעות. ב-2013 היא שברה שיא בכך שהיו לה את ההופעות הנמכרות ביותר ב-Staples Center שבלוס אנג'לס, כאשר מילאה 11 הופעות ב-Staples Center במהלך הקריירה שלה.

ה-Red Tour  של סוויפט הוא אחד מסיבובי ההופעות הנמכרים ביותר שלה, וכרגע  עובדת סוויפט על אלבום חדש, לאחר שהאלבום האחרון שלה "Red" יצא ב-2012.

מיילי סיירוס מככבת על השער של מגזין Elle ומדברת על פמיניזם ויציאה מדיסני

בראיון, סיירוס והמראיינת שוחחו על ההשקפות שלהן לגבי פמיניזם, ובהקשר זה אמרה סיירוס :"אני רק רוצה שיהיה שוויון לכולם". לאחר מכן הרחיבה סיירוס וקישרה את הנושא לניסיון האישי שלה בתעשיית המוזיקה:"ראפרים תופסים את המפשעה שלהם כל היום אבל אף אחד לא מדבר על זה. אבל אם אני תופסת את המפשעה שלי ויש מלא דוגמניות יפות מסביבי אני מבזה נשים?!".

סיירוס גם התייחסה ליציאה מדיסני ועל הפרידה מהארוס ליאם המסוורת' ואיך הם גרמו לה להיות חזקה יותר. סיירוס אמרה כי היא מרגישה אסירת תודה על העבודה הקשה שהייתה כרוכה בלהיות ילדה שהיא כוכבת דיסני. סיירוס קישרה בין הנושאים כאשר אמרה:"ועכשיו אני חופשייה משני הדברים האלה, ואני בסדר גמור. אני שוכבת במיטה בלילה לבד ואני לגמרי בסדר, וזה אדם כל כך הרבה יותר חזק מהאדם שהייתי לפני שלוש שנים – מישהי שחושבת שהיא תמות אם לא יהיה לה חבר". סיירוס דיברה גם על ההשראה שהיא מקבלת מגרעין המעריצים החזק שלה, במיוחד קהילת הגאים:"יש בחורים ובחורות שבאים אליי ואומרים לי:'הסיבה היחידה שהצלחתי לצאת מהארון זזה כי גרמת לי להרגיש שזה בסדר' זה נותן לי מטרה עצומה – סיבה ששווה לקום בשבילה בבוקר, סיבה הרבה יותר חשובה מלשים את הנוצות והתלבושות הקטנות שלי".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X