חדשות הפופ: סיירוס מתכסחת עם פרי, בראון אובחן כסובל מהפרעת אישיות

כריס בראון מאובחן כדו קוטבי ומתחיל להשתקם

לאחרונה, כריס בראון הופיע בכותרות בזכות ההסתבכויות השונות שלו עם החוק, אבל הפעם מתגלה הסיבה מדוע הוא הלך לגמילה ואיך הוא מרגיש לגבי האקסית שלו ריהאנה ואויבו לשעבר הזמר והשחקן דרייק.

TMZ מדווחים כי בראון מאובחן כסובל מהפרעת אישיות דו קוטבית (הידועה גם בשם מאניה דיפרסיה). בראון אמר בעבר שהוא סובל מאינסומניה (הפרעת שינה) ולחץ שנובע מפוסט טראומה, ובנוסף לכך הוא גם נטל תרופות על דעת עצמו. לפי דבריו של בראון, כל אלה ביחד היו למעשה מתכון לאסון והסיבה בגללה היו לו בעיות כעס בעבר.

במסמכים שנחשפו, נרשם על בראון:"מר בראון נהיה אגרסיבי והגיב בצורה פיזית בשל הפרעתו הנפשית הלא מטופלת. חוסר שינה קיצוני, נטילת תרופות באופן עצמאי ולא מבוקר והפרעת דחק פוסט טראומטית לא מטופלת".

הסיבה להפרעת הדחק הפוסט טראומטית (תופעה שבדרך כלל נפוצה בקרב חיילים שהיו במלחמה) שבראון סובל ממנה כרגע לא ברורה. לאחר שאובחן בראון כדו קוטבי, החל לקבל תרופות וטיפולים מיוחדים כדי לטפל בהפרעה הזו ובבעיות נוספות שהתגלו אצלו.

על פי המסמכים, בבדיקות שערכו לו, נמצא בראון נקי מסמים והוא קם כל יום בחמש בבוקר ומבצע את עבודות השירות שלו.

באשר לשמועות על חזרתם לזוגיות של ריהאנה ודרייק, בראון אינו מביע כעס ומקורבים לבראון אמרו ל-TMZ כי:"הוא המשיך הלאה". הרבה פעמים האשימו את ריהאנה בסכסוך בין בראון לדרייק, ואת ריהאנה ודרייק במצבו של בראון, והקשר בין השלושה היה מהמורכבים ביותר בעולם המוזיקה. אך מתגלה כי הסיבות למצבו של בראון היו הרבה יותר מורכבות ונכון לעכשיו בראון בשלום גם עם ריהאנה וגם עם דרייק, ונראה כי בזמן הקרוב הוא הולך להתמקד בבריאותו.

מיילי סיירוס נכנסת בקייטי פרי

הסיפור בין סיירוס לפרי החל לפני כשבועיים, בהופעה של סיירוס בלוס אנג'לס. סיירוס הופיעה שם במסגרת סיבוב ההופעות שלה כשהבחינה בפרי בשורה הראשונה בקהל. סיירוס קפצה מהבמה ונתנה לפרי נשיקה. כנראה שפרי לא אהבה את הרעיון במיוחד, ואמרה בתכנית טלוויזיה:"ניגשתי אליה כדי לתת לה נשיקה ידידותית בין בנות, כמו שאנחנו הבנות עושות. ואז היא ניסתה להזיז את הראש שלה עמוק יותר ואני זזתי אחורה. אלוהים יודע איפה הלשון הזו הייתה!".

סיירוס שמעה על התגובה של פרי וצייצה בתגובה:"אם את דואגת איפה לשונות היו קודם, טוב מאוד שהחבר לשעבר שלך הוא לשעבר כי כולנו יודעים איפה הלשון שלו הייתה".

סיירוס נתנה לפרי מכה מתחת לחגורה כשהזכירה את הפרידה שלה מג'ון מאייר, והיא כמובן התייחסה לשורת האקסיות הארוכה של מאייר, ביניהן גם טיילור סוויפט, ג'סיקה סימפסון וג'ניפר אניסטון.

סיירוס לא הסתפקה בפוסט הזה בלבד, וכמה דקות לאחר מכן העלתה ציור שלה ושל פרי מתנשקות, עם הכיתוב:"אל תתנהגי כאילו לא אהבת את זה".

החבר המפורסם של שאקירה אוסר עליה לעשות קליפים עם גברים

שאקירה יוצאת עם ג'רארד פיקה, אחד מהכוכבים הגדולים של ברצלונה בכדורגל, והיא מתארת אותו כ"שמרני". אולי זו הסיבה שהקליפ האחרון של שאקירה "Can't Remember To Forget You" מכיל קטעים מיניים במיוחד, דווקא עם ריהאנה ולא עם גברים אחרים. שאקירה הופיעה על השער האחרון של Billboard ובראיון למגזין היא אמרה כי פיקה לא מעוניין או יותר נכון לא מרשה לה להופיע בקליפ בו היא נמצאת בסיטואציה מינית או רומנטית עם גבר אחר:"הוא מאוד שמרני ומכיוון שהוא לא מרשה לי להופיע בקליפים עם גברים, הייתי צריכה לעשות אותם עם נשים". שאקירה אמרה את הדבר בגיחוך והוסיפה:"זה יותר ממתבקש לאור הקשר שיש לנו שאני לא אעשה יותר קליפים כמו שהייתי נוהגת לעשות. זה מחוץ לתחום, וזה דווקא מוצא חן בעיניי דרך אגב. אני אוהבת את זה שהוא מגן על מה ששלו ושהוא מעריך אותי, במובן הזה של האדם היחיד שהוא יסכים שיגע לי ככה בירך היא ריהאנה".

הלהיט הכי מצליח של שאקירה בארה"ב היה "Hips Don't Lie" שבו שיתפה פעולה עם וויקליף ז'אן. הלהיט שיצא ב-2006 הגיע ישירות למקום הראשון ברשימת המאה של Billboard וזכה ל- 3.6 מליון הורדות (בתשלום). הלהיט הנוכחי שלה עם ריהאנה כרגע נמצא במקום ה-15 ברשימת המאה של .Billboard

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X