חדשות הפופ: פרי בשיאה, עצומה לגירוש ביבר מארה"ב

קייטי פרי ממשיכה לשבור שיאים

השבוע הפכה פרי להיות המשתמשת הראשונה בטוויטר שהגיעה לכמות של חמישים מליון עוקבים. פרי עקפה את ג'סטין ביבר בחודש נובמבר כשעוד היו לה כ-46.5 מליון עוקבים. אחד ההישגים המרשימים של פרי בגזרת הטוויטר, הוא שנוספו לה עוד 800,000 עוקבים רק בשבוע האחרון, יש המשערים כי זה קשור להופעתה הגותית והאפלה במיוחד בטקס פרסי הגראמי. כרגע ג'סטין ביבר נותר מאחורי פרי עם 49.2 מליון עוקבים.

בנוסף להישגיה ברשתות החברתיות, הזמרת גם זוכה להישגים מוזיקליים מרשימים – שירה "Dark Horse" מגיע למקום הראשון ברשימת המאה של Billboard, מה שהופך את הלהיט לשיר התשיעי שלה שנכנס למקום הראשון.

פרי ידועה ב"להיטי הרדיו" שלה שנחרשים בתחנות הרדיו בארה"ב, והשיר"Dark Horse"  מתואר על ידי המבקרים בארה"ב כאפל ומעט גותי למרות שהוא למעשה מדבר על אהבה. הלהיטים הקודמים של הזמרת שהעפילו למקום הראשון היו:

"I Kissed a Girl" ,"California Gurls", "Teenage Dream", "Firework", "E.T", "Last Friday Night", "Part Of Me", "Roar".

הלהיטים של פרי זיכו אותה במקום הראשון ברשימת ה-Billboard כל שנה בעשור האחרון ולגבי הלהיט שלה "Dark Horse" היא אמרה:"זה המקום הראשון הכי בלתי צפוי שהיה לי. השיר הוא באמת סוג של אפל, כמו השם שלו…אני ממש נרגשת ואסירת תודה".

בריטני ספירס וליידי גאגא משתפות פעולה, גאגא נפתחת בראיון למגזין Harper's Bazaar

כשליידי גאגא ביקרה בלאס ואגס בסוף השבוע האחרון התעורר החשד במדורי הרכילות האמריקאים כי ספירס וגאגא מתכננות דואט, ונראה כי הדבר עומד לצאת לפועל בקרוב. מקור המקורב לזמרות, דיווח ל-Us Weekly כי שתי כוכבות הפופ נפגשו בסוף השבוע כדי לגבש תוכניות לגבי שיתוף הפעולה ביניהן. לאחר מספר ימים כתבה ספירס ברשת:"אני אשמח לעשות דואט עם ליידי גאגא. אני חושבת שזה יכול להיות ממש כיף. אני חושבת שהיא מאוד שונה, מעניינת ומורכבת, ואני אוהבת אותה בתור אמנית".

באותו השבוע הופיעה גאגא על השער של Harper's Bazaar, ודיברה על אופנה, וגם על הדיכאון שחוותה בשנה החולפת. גאגא סיפרה בראיון:"הייתי מאוד מדוכאת בסוף 2013. הייתי מותשת בלהעיף אנשים מעליי. לא יכולתי אפילו להרגיש את הלב של עצמי דופק. הייתי כעוסה, צינית, והייתי לי תחושה חזקה של עצב שליוותה אותי לכל מקום אליו הייתי הולכת. לא היה לי כוח להילחם יותר. לא היה לי כוח לעמוד על שלי שוב, מול אנשים שמשקרים לי. אבל בראשון לינואר התעוררתי, התחלתי לבכות, הסתכלתי במראה ואמרתי לעצמי שאני יודעת שאני לא רוצה להילחם, שאני חושבת שאני לא יכולה אבל עשיתי את זה בעבר,זה קשה אבל צריך לצאת מזה. הרגשתי שכבה לי האור. ואמרתי לעצמי – אפילו אם נשארה רק פיסה קטנה של אור בתוכי אני חייבת למצוא אותה ולהכפיל אותה. בשבילי, בשביל המוזיקה שלי, בשביל המשפחה והמעריצים. הדיכאון לא לוקח ממך את הכישרון – רק הופך אותו לקשה יותר למציאה. אבל אני תמיד מוצאת אותו. למדתי שהעצב שלי לא הורס את מה שהכי טוב בי. צריך למצוא את האור הקטן שנשאר. אני ברת מזל שהצלחתי למצוא אותו".

אזרחי ארה"ב נגד ג'סטין ביבר והעצה של מיילי סיירוס

פחות משבוע לאחר שנעצר במיאמי, יותר ממאה אלף אמריקאים חתמו על עצומה לבית הלבן שדורשת לגרש את ביבר (הקנדי במקור) מארה"ב.

ביבר הואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, התנגדות למעצר ונהיגה ללא רישיון בתוקף. כרגע הוא חי בארה"ב בזכות ויזה מיוחדת שקיבל שניתנת לאמנים מסוימים בתנאים ייחודיים. כל הרשעה של ביבר בעברה חמורה עלולה לשלול את חידוש הוויזה שלו והוא עלול להיות מגורש בחזרה לקנדה מולדתו.

בעצומה שנשלחה לבית הלבן כתוב:"אנחנו, אזרחי ארה"ב מרגישים שאנו מיוצגים בצורה שלילית בעולם תרבות הפופ. אנו רוצים לראות את ג'סטין ביבר המסוכן, חסר האחריות, ההרסני שמשתמש בסמים באופן קבוע, מגורש וחסר זכות לקבל גרין קארד. הוא מאיים על הביטחון שלנו ומהווה השפעה רעה על הנוער שלנו. אנו רוצים להרחיק אותו מהחברה שלנו".

נכון לרגע זה חתומים על העצומה כבר 249,840 אמריקאים הדורשים שייקחו ברצינות את בקשתם. לפי חוקי ההגירה של ארה"ב אי אפשר לשלול ויזה מאדם אלא אם כן הוא הורשע בפשע אלים או נידון למאסר של יותר משנה. לעבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול ראשונה זמן ההרשעה המקסימאלי הוא שישה חודשים, בנוסף לקנס כספי וכחמישים שעות עבודות שירות. לאדם שגילו נמוך מ-21 יש שלילה לחצי שנה. גם לנהיגה תחת השפעת סמים יש עונש של חצי שנה מאסר, קנס ושלילה לשנה, כך שכרגע לא נראה כי ביבר יכול להיות מגורש עקב העבירות שלו בלבד.

נכון לעכשיו, הבית הלבן עוד לא הגיב לעצומה, אך מספר החתימות מתעצם בכל יום שעובר.

מיילי סיירוס שהתארחה בתוכניתו של ג'יי לנו, שיגרה עצה לביבר:"שלם למישהו!". סיירוס שנמצאת גם היא באור הזרקורים ותחת ביקורת מתמדת, אומרת שהיא מבינה את הסיטואציה בה ביבר נמצא וטוענת שמכיוון שיש לו הרבה כסף, הוא פשוט יכול לשלם למישהו שידאג לו:"יש לך הרבה כסף, שלם לאנשים שהתפקיד שלהם יהיה שלא תיכנס לצרות, וגם ותחגוג בבית שלך-תקנה בית ותוסיף לו מועדון". סיירוס למעשה מציעה לביבר שיוסיף מועדון לבית שלו, כך יוכל להימנע מצרות עם המשטרה וגם תמיד יהיה לו מישהו שיפקח עליו. אז מה יעלה בגורלו של ביבר? האם הוא ייקח את עצתה של מיילי סיירוס ויוריד הילוך או שימשיך בפרובוקציות שלו ויגורש מארה"ב?

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X