חדשות הפופ: פרי שוב נפרדת, וואן דיירקשן מכחישים התפרקות

שאקירה פותחת בית ספר נוסף בקולמביה לילדים מיעוטי יכולת

שאקירה החליטה שהיא רוצה להמשיך ולתרום לקהילה שלה, ולפני מספר ימים היא הגיעה לארץ מולדתה קולומביה, כדי לחנוך את הבית ספר השמיני במספר שהוקם על ידי החברה ללא מטרות רווח שברשותה – "Pies Descalzos" (רגליים יחפות).

הזמרת שרק הוציאה לאחרונה את הסינגל שלה "Empire" ביקרה באזור של אוכלוסייה קשת יום בקולומביה שנקרא Lomas del Peye שם נבנה בית הספר החדש. הבית ספר יקלוט 1,700 תלמידים מגיל מעון ועד גיל תיכון.

שאקירה אמרה ל-Billboard בהתלהבות:"זו חלק מהמטרה שלי – לקדם גישה לחינוך אוניברסאלי. אני רוצה להדגים דרך המודל הזה של 'רגליים יחפות' איך אנחנו יכולים לשנות את החיים שלנו. לא רק את החיים של הילדים שהולכים ללמוד אלא גם של כל משפחתם. קהילות שלמות יכולות להשתנות כשיש בית ספר שמתפקד בצורה נכונה". שאקירה אמרה במהלך האירוע:"אני כל כך שמחה לראות את הפנים המאושרות של התלמידים" כשמאות מעריצים ממתינים לה ברחובות הסמוכים לבית הספר. שאקירה המשיכה וסיכמה בנימה אופטימית:"יהיו להם את הכלים הנדרשים כדי להפוך לאזרחים טובים, הרחק מאלימות וסמים. אנחנו חולמים על היום שלא יהיה ילד ללא חינוך בקולומביה".

קייטי פרי וג'ון מאייר נפרדים

על פי דיווחים שונים, קייטי פרי וג'ון מאייר נפרדו לאחר שנה וחצי של זוגיות. לפי דיווח של חדשות E! הזמרת היא זו שסיימה את היחסים לפני ימים ספורים. מאייר לא התלווה לפרי בביקור האחרון שלה באירופה, לאחר שהזוג נראה יחד בטקס פרסי הגראמי ובאירוע התרמה בלוס אנג'לס בסוף ינואר.

פרי הייתה נשואה לראסל ברנד, והם התגרשו בדצמבר 2011. באוגוסט 2012 התחילה פרי את הקשר שלה עם מאייר, והזוג נפרד וחזר מספר פעמים. מאייר ופרי גם שיתפו פעולה מוזיקלית – היא שרה בשיר של מאייר "Who You Love" מהאלבום שלו "Paradise Valley" (2013) ומאייר עזר לה בחלק מהשירים שלה.

באוקטובר האחרון פרי אמרה בראיון עם Billboard  על מאייר:"הוא באמת גאון…אני תמיד אומרת לו:'אתה יודע שאני אהיה חייבת לתרום את המוח שלך למדע אחרי שתמות, נהיה חייבים להבין איך כל הניצוצות האלו עובדים'. אנחנו שוכבים במיטה והוא פותר תשבץ. כל לילה הוא מנסה לפתור אותו בפחות מעשר דקות. כשהוא רוצה לעשות משהו הוא עושה אותו בצורה הטובה ביותר. אני תמיד מבקשת ממנו עזרה".

במשך חודשים ארוכים היו שמועות לאירוסין של השניים והזוג היה אחד הזוגות הכי חמים בעולם הבידור האמריקאי. מאייר ימשיך את סיבוב ההופעות שלו "Paradise Valley" באפריל ופרי תתחיל את סיבוב ההופעות שלה PRISMATIC במאי.

One Direction מכחישים בתוקף את השמועות על פירוק הלהקה

למרות חרושת השמועות שמסתובבת ברשת בזמן האחרון, One Direction לא מתפרקים בזמן הקרוב ומנסים להרגיע את המעריצים שלהם. השמועות החלו כאשר ליאם פיין, אחד מחברי הלהקה, אמר כי חברי הלהקה לא ראו אחד את השני כשלושה חודשים, ונפגשו רק בטקס פרסי המוזיקה הבריטי. הארי סטיילס אמר למגזין Metro:"אנחנו לא מתפרקים. בילינו יחד כל יום במשך חודשים רבים וכבר שכחתי איך אימא שלי נראית. זה בסך הכול תקופת החגים". בראיון ל-Capital FM הוסיף פיין לדבריו של סטיילס:"אני מתגעגע ללהקה אבל אם אתה לא רואה את המשפחה שלך אתה יכול להשתגע".

למרות כל זאת, חלק מחברי הלהקה גם עובדים על פרויקטים אישיים. הארי סטיילס משקיע בכתיבת שירים ולפי דיווחים של The Independent הוא כתב שיר עם ג'ון לג'נד לאלבום הבכורה של זוכי העונה השלישית של האקס פקטור האמריקאי ,הצמד אלכס וסיירה.

בראיון ל- The Mirror אמרה סיירה:"השיר האהוב עלינו באלבום הוא שיר שהארי סטיילס כתב עם ג'ון לג'נד, הוא ממש יפה. הארי הוא כותב מדהים, הוא כתב לנו עוד כמה דברים ממש טובים".

פיין אמר לסיכום:"אנחנו כותבים לאלבום הבא שלנו ובקרוב נתחיל את החזרות לסיבוב ההופעות. אנחנו לא מתפרקים. אנחנו כל היום מתכתבים בוואטסאפ ומדברים על רעיונות לשירים ומשתפים דברים מצחיקים שקרו לנו במהלך היום".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X