חדשות הפופ: קלי אוסבורן מגנה על ביבר, סיירוס התאשפזה

מיילי סיירוס מבטלת הופעות עקב אשפוז ומשחררת הצהרה לתקשורת

סיירוס סובלת מאלרגיה חמורה לאנטיביוטיקה שנטלה כדי לטפל בבעיית סינוסים שהייתה לה. היא אושפזה בבית חולים לפני מספר ימים ונאלצה לבטל מספר הופעות בקנזס,סנט לואיס, נאשוויל ולואיוויל . ההופעה הבאה שלה אמורה להיות ב-21 לחודש ורוב הסיכויים שהיא תתבטל עקב מצבה של סיירוס שמוגדר כדי חמור כרגע. על פי דברי הרופאים ייקח לסיירוס לפחות חודש להחלים בצורה מלאה. מצבה של סיירוס לא עצר מבעדה לצלם את עצמה ולהעלות לטוויטר והיא מעדכנת את המעריצים במצבה כמעט כל יום.

סיירוס פרסמה תמונה מבית החולים והביעה את אכזבתה מביטול ההופעות. בנוסף לכך, היא ממש לא מרוצה מהשמעות בתקשורת לגבי הסיבות למצבה. בהתחלה השמועות היו כי מיילי תשושה וסחוטה רגשית מהמוות של הכלב שלה פלויד, ולאחר מכן גם דובר על כך שהיא "חוגגת" יותר מידי כדי להשכיח את הכאב ולכן היא נהייתה חולה.

סיירוס רצתה שהתקשורת תפסיק להטריד את משפחתה וחבריה ולהפחיד את המעריצים עם כל מיני דיווחים כוזבים ולכן אנשי היח"צ שלה שחררו הצהרה רשמית לתקשורת:"מיילי סבלה מזיהום בסינוסים במהלך סיבוב ההופעות. היא נטלה אנטיביוטיקה שגרמה לה לתגובה אלרגית חמורה. תגובה חמורה מסוג זה יכולה להימשך כחמישה עד 27 ימים. היא תישאר מאושפזת ותחת השגחת רופאים עד שיהיה שיפור במצבה. היא מבקשת הבנה ופרטיות בשעה זו. מיילי מאוכזבת מאוד מביטול ההופעות ואכזבת המעריצים".

קלי אוסבורן מגנה על ג'סטין ביבר: "לכל בן נוער מותר לעשות טעויות"

אוסבורן הגנה על ביבר ודיברה על הקושי להתמודד עם בעיות תחת עינה הבוחנת של התקשורת. אוסבורן אמרה:"בקשר לג'סטין ביבר, זה לא פייר. אם אתם זוכרים כשאני הייתי בת 16 פתאום הייתי אחת מבנות הנוער הכי מפורסמות בעולם, וזה קרה בין לילה וזה גם בתקופה שלא היה בכלל טוויטר. לכל בן נוער מותר לעשות טעויות וללמוד מהן".

אוסבורן הפכה לכוכבת בין לילה עקב הצלחת סדרת המציאות על משפחתה "משפחת אוסבורן" ב-MTV ובזכות גרסת הכיסוי שלה ללהיט של מדונה "Papa Don't Preach". ביקורה הראשון במוסד גמילה היה בגיל 19 בלבד לכן היא מזדהה עם ביבר ועם ההרגשה להיות נער שנמצא באור הזרקורים ותחת ביקורת מתמדת של התקשורת. אוסבורן הוסיפה ואמרה:"איך הם יכולים ללמוד מהטעויות שלהם  אם תמיד יהיה מישהו שיתקן דברים בשבילם ויתקן אותם מבלי לנסות לעזור להם בצורה ממשית? בסיטואציה הזו, כשזה מגיע לג'סטין ביבר, אני חושבת שזה מאוד לא הוגן. אני חושבת שצריך להניח לו".

סלינה גומז מפטרת את הוריה מתפקיד המנהלים שלה

גומז ידועה בקרבתה הגדולה למשפחתה, במיוחד לאימא שלה מנדי ואביה החורג בריאן טיפי. למרות הקרבה הגדולה של גומז להוריה היא מתירה את הקשרים העסקיים ביניהם ודווח כי היא פיטרה אותם והם לא יתפקדו יותר כמנהלים האישיים שלה. לפי דיווחים של TMZ גומז בת ה-21 שחררה את הוריה מכל עניין עסקי שקשור אליה עוד מלפני כחודש. הם ניהלו אותה במשך שנים, מתחילת הקריירה שלה ודווח כי הם מאוכזבים מההחלטה שלה, אך יישארו קרובים ואמרו כי הדבר לא ישפיע על היחסים האישיים שלהם עימה.

לפני מספר ימים צצו שמועת כי גומז מחפשת מישהו חדש שינהל וייצג אותה מפני שהחוזה שלה עם דיסני עומד להיגמר בקרוב.

סיום החוזה של גומז עם דיסני מעלה את השאלה האם גומז תיקח קו דומה לחברתה מיילי סיירוס, שברגע שסיימה עם דיסני לקחה תפנית חדה בקריירה. רוב הסיכויים שלא, והזמרת/שחקנית ששווה מיליוני דולרים צריכה מישהו חזק שיקדם אותה הלאה. על פי דיווחים של TMZ גומז מעוניינת מנהל מקצועי שמקושר בתעשיית המוזיקה והקולנוע המנהל לקוחות "מן השורה הראשונה". מקורות שונים אומרים כי גומז כרגע במשא ומתן עם מי שמנהל את קייטי פרי. סיום הקשר הניהולי בין גומז להורים שלה הוא כנראה מקצועי בלבד אך יש הטוענים כי הוא קשור לדיווחים כי הוריה של גומז לא מרוצים מהקשר שלה עם ג'סטין ביבר.

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X