חדשות הרוק: גרפונקל מתגעגע לבמה, סולן NIN זועם על CBS

גרפונקל מדבר על איחוד של סיימון וגרפונקל ואומר:"צריך שניים לטנגו"

ארט גרפונקל האגדי עבר משבר בשנים האחרונות לאחר שסבל מבעיות במיתרי הקול ב-2010. אך הזמר בן ה-72 לא ויתר, וכרגע הוא מדווח כי "96 אחוזים" מהקול שלו חזרו.  בשיחה עם המגזין 'Rolling 'Stone אמר כי הוא מעוניין שהוא ופול סיימון יופיעו ביחד בזמן הקרוב: "צריך שניים לטנגו. אני לא רוצה להיות זה שמחכה לסיימון. אם הוא עסוק מידי בכדי לעבוד איתי זה לא יקרה…אבל אני ארצה שזה יקרה. סיימתי את סיבוב ההופעות ב-2009 מאוד מרוצה ושמח. עשינו הופעה מגניבה ושנינו הרגשנו כך. הלהקה הייתה נהדרת. שנינו היינו מחויבים וחווינו צמיחה מתמדת כאנשים וכמוזיקאים. יש לזה המון פוטנציאל ואני יודע שקהל מכל העולם אוהב את ההרכב סיימון וגרפונקל. אני איתם. השאלה היא האם פול סיימון בעניין.

בקשר ליחסיו עם פול סיימון, אמר גרפונקל: "אנחנו בלתי ניתנים לתיאור, לא ניתן לתפוס את זה. זה משהו שהוא כאילו מולד, חברות עמוקה. יש שם אהבה גדולה. אך יש גם דברים שליליים".

גרפונקל גם נשאל לגבי גילו ואיך זה מרגיש להיות אייקון מוזיקלי בן 72: "בהתחלה זה לא היה מוזר כלל, אתה עובר את העשורים הללו והם נראים כאילו אין להם יותר מידי משמעות ואתה גם מנסה לא לייחס להם יותר מידי משמעות. אתה רק סוג של נמצא שם ואומר:'אלו רק מספרים'. שבעים עבר ללא כאב. שבעים ואחת גם הוא עבר ללא כאב. שבעים ושתיים הוא סביב הגב התחתון. אתה שם גרביים בבוקר ואתה בן שבעים ושתיים. אתה יוצא ממונית עם מזוודה ואתה בן שבעים ושתיים. אתה תראה, הגב התחתון מרגיש את הגיל. ה-99 אחוזים האחרים של החיים שלי הם מגניבים – אני ילד רוקנרול. אני נרגש עכשיו לגבי זה שהקול שלי חזר, אני אסיר תודה. יש לי אישה יפה ושני ילדים שאני מגדל. אני מרגיש דיי קליל, חסר גיל".

"סיבוב ההופעות האחרון של מוטלי קרו קשור ליושרה" אומר מנהל הלהקה

המנהל של הלהקה כריס נילסון, דיבר לאחרונה עם 'Pollstar' על הפרישה המתקרבת ובאה של הלהקה. נילסון מוסר כי תגובתו להחלטה על פרישה הייתה תומכת:"זו הייתה החלטה של כל הלהקה. הם דיברו על זה כבר די הרבה זמן. בכנות, אני אפילו לא יכול לומר לך כמה זמן. אני מכבד את ההחלטה שלהם ותומך בה. הסיבות להחלטה שלהם הן טובות,. הם תמיד היו חברי להקה עם יושרה. אני חושב ששמירה על היושרה הזו חשובה להם, כלהקה עם מורשת. זה היה מהדברים האלה שהם קיבלו עליהם תמיכה מוחלטת מאיתנו כמנהלים".

נילסון גם הוסיף לדבריו את הסיבות החיוביות לפרישה:"הלהקה עושה דברים בצורה שונה. כל מה שהם עושים הוא ייחודי. ההחלטה שלהם לא הייתה מבוססת על סכסוכים פנימיים או משהו כזה. ההחלטה שלהם הייתה מבוססת על משהו חיובי – הם רוצים לשמור על המורשת של מוטלי קרו. הם חושבים כולם, בצורה קולקטיבית, שזה הזמן הנכון לעשות כך. זו לא החלטה של חבר להקה אחד או שניים אלא החלטה הדדית ומשותפת. אני בהחלט חושב שזו דרך נהדרת לסיים 33 שנות קריירה. אני חושב שזה מדהים כי ההחלטה היא הדדית והם בשיא שלהם".

טרנט רנזור (להקת NIN) נשבע כי לעולם לא יופיע שוב בטקס פרסי הגראמי: "לא ציפינו לכזאת רמה של עלבון"

סולן להקת Nine Inch Nails טרנט רנזור עדיין נסער מהתקרית בטקס פרסי הגראמי. ההופעה שלו עם, דייב גרוהל, לינדזי באקינגהם ולהקת Queens Of The Stone Age נקטעה לפני סיומה, כאשר רשת CBS והמפיקים של הטקס שידרו פרסומות וחתכו את ההופעה לפני שהיא נגמרה מפני שהיא חרגה בזמנים. רנזור שוחח עם 3news וכינה את המופע:"בזבוז מוחלט של זמן" ואף הוסיף:"כשעלתה האופציה וביקשו ממני להופיע בקטס פרסי הגראמי זה היה מחמיא. אני לא מעריץ של טקס פרסי הגראמי כפי שהבעתי הרבה בעבר, אני לא חושב שאי פעם ישבתי לצפות במשך שידור שלם, ואף פעם לא נכחתי באחד".

רנזור ממשיך ומסביר את תהליך ההסכמה שלו להופיע בטקס: "הדרך בה הראש שלי עובד, היא לראות את הצדדים החיוביים של דברים. אני וחבר להקה דנו הרבה זמן ביתרונות והחסרונות של הדבר. שאלנו את עצמנו האם אנו רוצים להיות מזוהים עם טקס פרסי הגראמי? לא ממש. האם היינו רוצים להגיע לקהל רחב יותר ולעשות משהו עם יושרה בתנאים שלנו? אכן כן. אמרנו לעצמנו ש'נטיל את הקובייה' וניכנס לזה עם הכוונת הטובות ביותר, עם הופעה שאנו חושבים שהיא טובה וראויה ומשהו שיבליט אותנו מאחרים, או שלא!". רנזור המשיך ואמר:"מה שלא ציפינו לו זה מידת ההעלבה לה זכינו. ירדנו מהבמה וחשבתי לעצמי:'זה דווקא הלך דיי טוב'. כשנתקלתי ברוב שרידן הוא אמר לי:'אתה לא מאמין מה עשו, הם חתכו את ההופעה באמצע ושמו פרסומת'-  ולנו לא היה אפילו מושג. אני יכול להסתכל עכשיו אחורה ולומר שזה היה צפוי, אבל יותר מהכול זה היה פשוט מבייש. הלקח נלמד. אני לא מתחרט שהסכמנו, אך אם אי פעם אסכים לקחת איזשהו חלק באירוע הזה בכל צורה שהיא? אין סיכוי".

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X