חדשות הרוק: הרולס רויס של מרקיורי נמכרה, בלאק סבאת' ואוסבורן עם אלבום חדש בדרך

מכונית הרולס רויס של סולנה האגדי של להקת קווין, פרדי מרקיורי נמכרה לאחרונה במכירה פומבית ע"י, המכונית ליוותה את מרקיורי בין השנים 1979 עד מותו ממחלת האיידס בשנת 1991. המכונית נמכרה ע"י זמר אוקראיני העונה לשם אנדריי פוקוליט בעבור כ-120,000 דולרים. מזל טוב לאנדריי, אבל אולי היה יותר נחמד ומעורר נוסטלגיה לרכוש את האופניים של מרקיורי במידה ויש כאלה –

להקת המטאל הותיקה Alice in Chains שחררו את הקליפ לסינגל "Hollow" את השיר כמו את מיטב שירי הרוק של שנת 2013 אתם מוזמנים לשמוע בפלייליסט שירי הרוק של שנת 2013 אשר מתעדכן כל הזמן.

Black Sabbath יוציאו אלבום חדש בשם "13" יחד עם אוזי אוסבורן לראשונה מאז 1978, האלבום צפוי לצאת בחודש יוני השנה. אוסבורן סיפר כי במהלך העבודה חברי הלהקה חשו קצת במתח עקב החשש ליצור משהו חדש אחרי תקופה ארוכה כל כך. "הלהקה מאוד מיוחדת ואין לה נוסחה מוזיקלית קבועה, לכן קשה לחזות לאיזה כיוון הדברים יובילו. אני מקווה שהקהל שחיכה לאיחוד שלנו כל השנים האלה לא יתאכזב ויהנה מהתוצר הסופי".

מתגעגעים? סבאת' בלהיט הגדול "Paranoid":

לאכזבת המעריצים האדוקים של דיוויד בואי, הזמר שהוציא לאחרונה  את הסינגל  "Where are we Now" מתוך אלבום חדש הודיע כי הוא אינו מתכוון לצאת בסיבוב הופעות חדש למרות יציאת האלבום.

סולן להקת הרוק כבד shinedown, ברנט סמית' סיפר בראיון ל-LA Times כי הוא היה מכור לסמים ולאכוהול במשך שנים ורק לאחרונה הוא הצליח להחלים כליל מכל ההתמכרויות שלו. אחד הדברים שהכי הפריעו לסמית' הוא המראה שלו לפני מספר שנים דווקא לאחר שהצליח להיגמל מהסמים, העובדה שהוא הפסיק עם הסם והמשיך עם האלכוהול גרמה לכך שגופו השמין בצורה קיצונית (הסמים איזנו את השומנים בגופו). זה הגיע עד כדי כך שהמנחה של תוכנית הבידור TV Show נשמעה אומרת על סמית "חשבתי שהוא קציצת בשר".

הדברים פגעו מאוד בסמית' שהתחיל לקחת את עצמו בידיים, לקח מאמן כושר והחל בדיאטה רצינית כמו כן גם לקח טיפול בגמילה מאלכוהול וכעת הוא נגמל סופית מההתמכרויות. סמית' מספר: "אני מרגיש לגמרי שונה על הבמה עכשיו, אין לי צורך ללבוש ז'קט כדי לכסות את השומן ולסבול מהחום. זה מדהים כמה אני צלול ומפוקס עכשיו ואיך מצב גופי השתפר פלאים. הבריאות היא חלק גדול ממה שאני עכשיו".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X