חדשות הרוק: מטאליקה עם שיר חדש, ביקורות נוספות על האמנים העכשוויים

להקת מטאליקה הופיעה עם שיר חדש "The Lords Of Summer"

לפני מספר ימים מטאליקה הכריזו בטוויטר ובפייסבוק כי יבצעו הופעת בכורה לשיר חדש שכתבו. הם העלו תמונות ועימן את המשפט:"מאמצים את השרירים לקראת שיר שננגן לראשונה בדרום אמריקה בעוד מספר ימים".

מטאליקה הבטיחו ואכן קיימו, ובמהלך הופעתם בעיר בוגוטה שבקולומביה ביצעו מטאליקה לראשונה את השיר חדש. "The Lords Of Summer" נמשך כשמונה דקות ומכיל כמות נכבדת של ריפים. את השיר ניתן כרגע לשמוע רק ביו טיוב כקליפ שצולם במהלך ההופעה. נכון לעכשיו, הטוקבקים על השיר נראים חיוביים ונראה כי המעריצים אוהבים את השיר וטוענים כי הוא מזכיר יותר את הסגנון הישן של מטאליקה מאשר את הקו בו הלכו באלבומים האחרונים.

גיטריסט הלהקה, קירק האמט, אמר למגזין הבריטי Kerrang! כי הלהקה לא יכולה לחשוב על שום סיבה לדחות הקלטה של אלבום חדש. המאט הוסיף ואמר:"אנחנו די נדחקים לפינה בקטע הזה, אז כן, אנחנו חייבים להתחיל לעבוד על האלבום ואני ממש נרגש לגבי זה. לג'יימס (הטפילד, הסולן) יש איזה 800 ריפים. לי יש רק 400 אבל לא הולך להיות קיצוץ ברעיונות. זה יהיה מאוד מעניין לראות איך זה ייצא".

גיטריסט להקת Def Leppard מבקר את האמנים של היום: "כל מה שהם רוצים זה להיות מפורסמים"

בראיון עם Examiner, פיל קולן ביקר את האמנים של היום והצביע על חוסר ההגינות שלהם והיעדר הרצון האמיתי שלהם ליצור אומנות. קולן גם דיבר על ההשפעה של MTV בעבר ואמר כי לפי דעתו, למרות שהערוץ עזר לקדם את הלהקה ולהפוך אותם לכוכבים, ערוץ המוזיקה האייקוני גם אשם בהריגתו של הרוק:"כיום, המוטיבציה להיות אמן או זמר, זה הרצון להתפרסם. זה כל מה שאנשים רוצים להיות, כדי שהם יוכלו ללכת לתוכניות קריוקי. הם רוצים שיבחינו בהם ושאנשים יתנו להם תשומת לב. פעם אנשים רצו לחלוק את האומנות שלהם עם העולם. זה היה קטע של אומנות. הביטלס והרולינג סטונס רצו להביע את עצמם ולחלוק את החוויה, כך שזה היה אמיתי. אין את הדבר הזה יותר היום. עכשיו רק רוצים להיות מפורסמים…היצירתיות לא קיימת יותר. אני חושב שאנשים מודעים לכך ויכולים לראות טוב מאוד שמה שיוצא עכשיו מבוסס על בולשיט…בגלל זה חוזרים אחורה לדילן, הנדריקס, זפלין. דברים קטלניים. אנשים רואים את המסתורין במוזיקה הזו, דבר ש-MTV הרס. אבל מצד שני לערוץ היה חלק גדול בפריצת להקה שלנו. היינו שם בתקופה הראשונה של הערוץ והוא נתן לנו למעשה לחלוק את החומר שלנו ולהיחשף". בהקשר של MTV הוסיף קולן:"היינו בזמן הנכון במקום הנכון וזה עזר לנו אך מצד שני זה הרג הרבה אמנים והיווה את המסמר האחרון בארון הקבורה שלהם, זה הרג את המסתורין שבמוזיקה, אבל במקרה שלנו זה הפך אותנו למפורסמים. אז אהבתי את המסע הזה שאני נמצא בו עדיין. זה אפילו לא קרוב להיגמר, זה רק מתחיל לפי איך שאני רואה את זה". קולן אמר כי המדיה החברתית אף הרגה את המסתורין יותר מ- MTV וציין כי:"כל דבר התחיל משהו אחר. נאפסטר הרג משהו אחד, ואז משהו אחר הורג את זה וזה ימשיך לקרות. זה מסקרן. אני לא רואה את זה כאדם ממורמר או בצורה שלילית, אני מסתכל על כך בתור חוויה שתהפוך אותי לטוב יותר".

סולן להקת Megadeth דייב מוסטיין: "קשה להיות אנרכיסט כשיש מרצדס בחנייה שלך"

מוסטיין הגדיר לאחרונה את הסיפור שלו כ"סיפור הצלחה אמריקאי" וכשנשאל בראיון לBloomberg TV- האם הוא מרגיש מאוים על ידי מונחים מוזיקליים במהלך השנים הוא השיב:"אני חושב שכאשר אתה מתבגר דברים משתנים. כבר קשה להיות אנרכיסט כשיש לך מרצדס בחנייה. הבוקר חשבתי על הקטע של התבגרות, איך הייתי חסר בית כשהתחלתי את הקריירה שלי. הייתי תוצר של משפחה מפורקת וזה אחד מהמקרים האלה של להפוך מילד עני שאוסף קופונים כדי לאכול לאדם מיליונר. זה סיפור הצלחה אמריקאי". בהתמקדות על הקשיים בעולם המוזיקה כיום, מוסטיין לא היה יכול להימנע מלדבר על פיראטיות ואומר כי זה כבר הפך לחדשות ישנות:"הכסף שתעשה ממכירת אלבומים כבר נעלם. כדי להצליח ולהשאיר את עצמך בעסק, צריך למצוא דרכים אחרות לשלם את החשבונות, בעיקר סיבובי הופעות ומכירת מוצרים שקשורים ללהקה". Megadeth יתחילו את סיבוב ההופעות שלהם באפריל בסן דייגו (קליפורניה) ומשם ימשיכו לצפון ודרום אמריקה ויסיימו באירופה בקיץ.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X