יונתן קלימי עובר לפרונט

יונתן קלימי כתב יחד עם תמר יהלומי עשרות שירים למוזיקאים הגדולים ביותר בארץ, עכשיו הגיע הזמן שלו לזרוח עם הסינגל החדש שלו "שלא תביני לא נכון"

יכול להיות שהשם שלו לא מצלצל לכם מוכר, אבל אתם ללא ספק מכירים היטב את השירים שהוא יצר, יחד עם שותפתו למסע – תמר יהלומי ,למיטב הזמרים והזמרות מהזמר המזרחי בארץ, ביניהם עומר אדם, עדן בן זקן, אייל גולן, שרית חדד, איתי לוי, אגם בוחבוט והרשימה עוד ארוכה. יונתן עומד מאחורי הלהיטים "אוהבת אותי אמיתי", "רחוק מכולם", "אחרי הכל את מתגעגעת" ועוד רבים.

לאחרונה הוא החליט שהגיע הרגע שלו לפרוץ החוצה, להנות מכישרון היצירה שלו בקריירת סולו חדשה והוציא את הסינגל "שלא תביני לא נכון" שיצר יחד עם תמר יהלומי.

השיר הוא שיר אהבה מרגש ונוגע שמדבר על הקונפליקט שבין חלומות גדולים של טיפוח קריירת המוזיקה לבין ההתמסרות לאהבה ולקשר זוגי, על הקושי הטבעי של הגבר להתחייב לבת זוגתו לנצח כשזה יכול לבוא על חשבון ההגשמה, העתיד, החלומות והשאיפות בקריירה המוזיקלית.

יונתן מתאר את המעבר שלו לקדמת הבמה ככזה שרצה לעשות לפני זמן רב. מגיל צעיר הוא שר, ניגן והתחנך על מוזיקה. בצבא הוא שירת בלהקה צבאית ואף הופיע באירועים גדולים מול הנשיא וראש הממשלה. אחרי השירות הצבאי הוא התמקד ביצירה והעלה סרטונים שלו מבצע שירים שכתב והלחין לרשתות החברתיות, הסרטונים זכו לחיבוק ענק ותגובות מדהימות, מה שדירבן אותו להמשיך. מתוך כך הוא הבין שכתיבה, הלחנה והפקה מוזיקלית הם דבר שממלא אותו, אך היום הוא מרגיש שזה הזמן שלו לצאת החוצה ולהיות בפרונט כזמר יוצר.

נאחל ליונתן הצלחה בדרכו החדשה ולכם שתזכו להאזין לו כמה שיותר – ההתמכרות מובטחת.

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X