סיון טלמור מארחת בלונה פארק

מאת: אסתר קובי

 

סיון טלמור מוכרת לחלקנו עוד בימים שהיתה מופיעה עם שיריה בתיאטרון תמונע ומארחת שם את מגוון חבריה ועמיתיה המוכשרים מבית הספר רימון. תמיד הצליחה הכוכבת למלא כל הופעה עד אפס מקום, מה שמעיד לנו עד כמה סיון אהודה ומעניינת. סיוון גם מקושרת בתעשיית המוזיקה ותמיד אירחה אמנים ושיתפה פעולה בפרוייקטים מעניינים. בימים של פריים טיים ופצצות ריאליטי מסחריות, טלמור קיבלה בנוסף חשיפה גדולה מההשתתפות בתכנית The Voice.

אל במה מעוטרת דגלים צבעוניים ועיגולים של נורות צבעוניות סביב המיקרופון, עולה טלמור עם גיטרה וחיוך מתרגש. היא פותחת בשיר הנושא של אלבום הבכורה: לונה פארק. לא הרבה יותר מאוחר הצטרף אל הבמה אורח מכובד:יהונתן גפן, אביו של המנטור הגדול של סיוון מ-The Voice. גפן מדקלם לקהל שירה על הגברת בה חושק, אותה ליידי אמיתית כמו של פעם, ובהמשך סיוון מבצעת שיר שתרגם גפן ל-'17' של ג'ניס איאן, שיר שאומר כמה ש'זה לא מתוק להיות בת 17'. גפן השלים אירוח בשיר "גן של שושנים" ונפרד מהבמה.

טלמור הנעימה בקול פעמונים שיר מדהים וקסום בשם "מילים", שיר שמייחל אופטימיות רכה – 'עוד יום יעבור, וייתן קצת שקט'. בין השירים טלמור הבליחה קטעי קישור, ואחד מהם הוא תקציר אודותיה שהעלה צחוק על פני רבים ממכריה בקהל. לאחר סיפור נעורים חמוד על רן דנקנר, ביצעה את השיר של עילי בוטנר ורן דנקנר: 'מה שלא הספקתי לומר'.
ההפתעה הגדולה והמרעננת של הערב היתה לא אחרת מאשר כוכבת הגרוב הבולטת של 2013, אסתר רדא. הן ביצעו יחד קאבר נשי וגם את 'Life Happens' של רדא.

כיוון שרבים זוכרים לה חסד מכיכובה בתכנית ליהוק הכישרונות – The Voice, ביצעה טלמור גם את 'יקירתי' (אסף אמדורסקי) שהיה אחד הקטעים הזכורים שלה מהתחרות. עוד משב רוח נעים וכייפי מהאלבום החדש היה השיר 'חלונות', בדיוק לקראת סיומה של הופעה. בהדרן קינחה טלמור עם הרבה תודות ובשיר בעל מסר – 'לא לפספס בחיים את הרע'.

סיון היא מסוג הזמרות בעלות השירה הזכה, מעניקות רוגע וחום בשילוב של אווירת נעורים צבעונית והפקה שמפגינה פאן וכישרון. האלבום 'לונה פארק' הופק על ידי יוני בלוך וסיון כותבת ומלחינה את כל השירים.

______________________________

מיכאל שליקביץ: הפקה וגיטרה
מתן אפרת: תופים
דניאל ספיר: גיטרה בס
ינון פרץ: חצוצרה

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X