עברי לידר הופעות

עברי לידר הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

עברי לידר הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של עברי לידר? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד הזמרים הפופולריים בישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הוא גבוה במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של לידר:

לוח הופעות קרובות של עברי לידר. הישארו מעודכנים!

ביוגרפיה מוזיקלית

כשחושבים על עברי לידר מעלים בראש את הדרך שהוא עבר מתחילת הקריירה שלו בשנת 1992 ועד ימים אלו ממש, דרך מלאה במוזיקה אמיתית, מרגשת, שחודרת אל תוך הלב בכישרון יוצא הדופן שלו בו הוא מצליח לגעת בכולנו. עברי לידר החל את דרכו עם שחרור מהצבא כשפנה אל עולם המחול. בשנת 1994 הוא כתב את המוזיקה ליצירה "נשיקות" של להקת המחול של ענת דניאלי, אחריה כתב מוזיקה עבור להקות מחול נוספות.

בשנת 1997 יצא לרדיו סינגל הבכורה שלו "לאונרדו" שזכה להשמעות רבות. בסוף אותה השנה יצא אלבום הבכורה שלו "מלטף ומשקר" שהוא כתב והלחין בעצמו בהפקה מוזיקלית של יועד נבו וייעוץ אמנותי של יהודה עדר. האלבום זכה בפרס אלבום הזהב והוכתר בשנת 2000 כאלבום פלטינה שמכר כ40,000 עותקים.

אלבומו השני של עברי יצא בשנת 1999 – "יותר טוב כלום מכמעט" והוכתר גם הוא כאלבום פלטינה. בין שירי האלבום: "הכוס הכחולה", "ואולי", בחולצת פסים" ועוד להיטים שכולנו אוהבים. ב2001 עברי הכריז בגלוי על נטיותיו המינית כהומוסקסואל בכתבה למעריב כשהמראיין לכתבה היה גל אוחובסקי. הוא מהמוזיקאים הישראליים הראשונים שדיברו בגלוי על נטיותיהם המיניות.

מאז ועד היום עברי הוביל קריירה מוזיקלית מפוארת הכוללת פרוייקטים מוזיקליים, הפקות מוזיקליות בכיכובו ושיתופי פעולה עם האמנים המובילים במוזיקה הישראלית. עברי הוא כותב, מלחין, מפיק מוזיקלי, מעבד וזמר ענק שנמנה בין הזמרים היוצרים המובילים בישראל בשנים האחרונות והוא ללא ספק מצליח לגעת בנו דרך המוזיקה שלו בכל פעם מחדש. בין השנים 2013 – 2018 עברי שימש כשופט של תכנית הריאלטי "אקס פקטור", לאחר מכן עבר לשפוט בתכנית הריאלטי "דה ווייס" מאז עונתה החמישית.

שירים חדשים של עברי לידר

סינגלים בולטים של עברי לידר בשנה החולפת: "הרגע הריק" ולהיט הפופ הקצבי "שמח" בו הוא משתף פעולה עם סאם חלבי.

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של עברי לידר ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של עברי לידר עומד על כ-150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של עברי לידר נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של עברי לידר בחתונה עומדת על כ-80,000 ש"ח עבור הופעה באורך של כ-50 דקות.

הופעה פרטית אינטימית של לידר עם פסנתר תעלה כ-15,000 ש"ח, הופעה עם די.ג'יי מייזנר תעלה 45,000 ש"ח.

בין שיריו הפופולריים של לידר: "זכיתי לאהוב", "מישהו פעם", "בחולצת פסים", "הכוס הכחולה", "האנשים החדשים", "נסיכה שלי", "יותר טוב כלום מכמעט", "הייתי כאן" ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X