רותם כהן הופעות

רותם כהן הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

רותם כהן הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של רותם כהן? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד הזמרים הפופולריים כיום, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של כהן:

לוח הופעות קרובות של רותם כהן. הישארו מעודכנים!

ביוגרפיה מוזיקלית

הזמר רותם כהן הוא מוזיקאי שידוע כחלוץ בז'אנר הפופו הלטיני ישראלי, הוא מוכר בזכות המקצבים הלטיניים המיוחדים שלו. רותם כתב והלחין להיטים רבים לאמנים מפורסמים ואפילו זכה בפרס אקו"ם ב2012 עם השיר "כשאחר" שהלחין לאייל גולן.

רותם הגיע עד כדי כך רחוק עד שהוציא יחד עם זמר הפופ הלטיני אנריקה איגלסיאס את הגרסה העברית לשיר "Subeme La Radio" ("תגבירו את הרדיו").

רותם כהן התחיל את הקריירה שלו ככותב ומלחין ולא כאמן מבצע. הוא כתב והלחין לעומר אדם, שלומי שבת, דנה ברגר, בועז שרעבי ואייל גולן. אחרי ההצלחה הרבה שלו ככותב ומלחין, הוא עשה לכולנו טובה ענקית ופרץ כזמר בשנת 2013 בסינגל הבכורה שלו "אל העולם שלך" שהפך להצלחה גדולה גם ברדיו וגם ברשתות המדיה השונות. ב2014 הוא זכה בפרס תגלית השנה מטעם אקו"ם. אלבומו השני "לא דמיינתי" זיכה אותו בתואר "אלבום הזהב".

בשנת 2017 רותם הוציא את שיר הבולרו הראשון בישראל "כל כך יפה לך" בדואט על דסמר בואנו. מדובר באחד הלהיטים המושמעים ביותר באותה שנה שכיכב בכל ראש המצעדים בכל תחנות הרדיו והכתיר את שמו של רותם כהן כזמר חלוצי בז'אנר הפופ הלטיני ישראלי.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה שלו רותם כהן שיתף פעולה עם אמנים רבים מישראל ומחו"ל, ביניהם: אנריקה איגלסיאס, דסמר בואנו, בית הבובות, מגי אזרזר, קובי אפללו, ליאור נרקיס ועוד.

שירים חדשים של רותם כהן

סינגלים בולטים של רותם כהן בשנה החולפת: "הכל היה אחרת", "כולם אומרים" ו"תחזרי אליי".

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של רותם כהן ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של רותם כהן עומד על כ-150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של רותם כהן נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

בין שיריו הפופולריים של רותם כהן: בלילות, אל העולם שלך, נשבע, אני יודע, כל כך יפה לך ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X