ריהאנה בריאיון באתר פייסבוק

ריהאנה רואיינה באתר הרשת החברתית המובילה בעולם "פייסבוק" זאת לאחר שנבחרה לאדם הפופולארי ביותר באתר עם 62 מיליון לייקים!. המראיין אנדי כהן שאל את הדיווה של עולם המוסיקה מספר שאלות על הקריירה שלה, על שאיפותיה העתידיות ואף על בחור אחד העונה לשם כריס בראון. כשהכוכבת נשאלה מהו השיר האהוב עליה מבין שיריה היא ענתה כי השיר "Umbrella" היה האהוב ביותר עליה עד עתה, אבל כעת היא בוחרת בסינגל"Diamonds" מתוך אלבומה החדש  “Unapologetic” הצפוי לצאת אוטוטו ב-19 בנובמבר. "זהו שיר מאוד עוצמתי עבור המאזין, הוא שואב אותך פנימה אפילו אם אתה נמצא בתוך מועדון הוא נמצא עמוק בראשך". בהמשך הריאיון ריהאנה השיבה בשלילה לשאלה אם היא וכריס בראון חברה לשעברה חזרו להיות יחד.

היא התייחסה לשיתוף הפעולה עם חברה לשעברה בשיר "Nobodies Business" ואמרה: "השיר מתאר את הדרך בה אני מסתכלת על הדברים ביחס לחיי האישיים". כאשר היא נשאלה היכן היא רואה את עצמה בעוד 30 שנה (אז תהיה בגיל 54), ענתה: "אני מאחלת לעצמי שאשאר רזה ומלאת תעוזה ושהחזה שלי לא יפול". כשנשאלה מה הרגע הגדול בקריירה היא ענתה שהיו מספר רגעים כאלה ביניהם הזכיה הראשונה בגראמי והרגע שבו התאפשר לה לקנות בית עבור אימה.

ריהאנה נתנה כבוד גדול למדונה בריאיון כשהגדירה אותה כ"מלכה" וכי היא היוותה מודל להערצה עבורה כשהיתה צעירה. במשחק אסוציאציות עבור קולגות למקצוע היא ענתה בצחוק "משוגעת" עבור ליידי גאגא, אבל החליקה את זה כשאמרה "אבל אני אוהבת את זה וגם אני בעצמי משוגעת". עוד היא מספרת בריאיון כי הייתה רוצה לשתף פעולה עםקייטי פרי וקרוב לוודאי שהיא תעשה זאת בעתיד.

צפו בריאיון המלא עם הזמרת ריהאנה באתר "פייסבוק".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X