שירות עזר קולי חדש בספוטיפיי

חשבתם פעם כמה מדהים יהיה לבשל פסטה לארוחת ערב לצלילי ג'אז רכים ונעימים מבלי לעצור את הבישול כדי להנמיך את הווליום או להחליף שיר?

מה שהיה קצת מורכב עד עכשיו יהפוך בקרוב לקל ופשוט הרבה יותר..

spotify

היי ספוטיפיי!

פלטפורמת המוזיקה הפופולארית ספוטפיי מתרחבת והתחדשה בפיצ'ר חדש של עוזר\ת קולי\ת שכרגע נמצא בשלב הפיילוט, מה שאומר שבקרוב אנחנו הולכים להנות מהתוספת המרשימה שתאתר עבורנו את המוזיקה שבא לנו לשמוע בזמן שאנחנו עובדים, מבשלים או נוהגים לפי בקשתנו.

השירות החכם החדש של ספוטפיי יגיב למילים "היי ספוטפיי" ויאפשר לבצע פעולות שונות באמצעות פקודות קוליות, בעוד שעד כה יכולנו להשתמש בפקודות הקוליות רק לצרכי חיפוש.

בשנה האחרונה ספוטפיי ניסתה לבנות את מערכת מילות ההשכמה, המשתמשים שנבחרו לפיילוט יגדירו את מילות ההשכמה ע"י כך שיאשרו לעוזרים הקוליים מבוססי הבינה המלאכותית להאזין למילות ההשכמה שמעירות אותם בכל פעם שהאפליקציה פתוחה. עקב דיווחים מדאיגים מהעבר על האזנה והקלטה סביב השעון (24\7) של העוזרים הקוליים, ספוטיפיי הבטיחה למשתמשים שהצטרפו לפיילוט ולכלל לקוחותיה שתשמור רק הקלטות שבוצעו לאחר שנאמרה מילת ההשכמה או לאחר לחיצה על כפתור המיקרופון.

מה עוד חשוב לדעת על השירות החדש?

  • משתמשים יוכלו לבחור את סוג הקול שישמש את העוזר או העוזרת הקוליים מתוך סוגים שונים של קולות משני המינים.

 

  • האפליקציה תאפשר את השירות הקולי ללא מגע ידיים גם כאשר האפליקציה סגורה, מה שיכול להיות יעיל במצבי נהיגה, בישול או החזקת תינוק.

 

  • העוזר\ת הקולי\ת של ספוטפיי נחשבת לפיתוח שיוכל להוות פרצה לטכנולוגיות חדשות בעתיד. כדוגמא, החברה קיבלה פטנט על טכנולוגיה שפיתחה המאפשרת התאמת שירים לפי הרגש המובע בקול של המשתמש על מנת להתאים עבורו פלייליסט תואם מצב רוח. בנוסף, החברה רשמה פטנטים ליצירת פלייבקים של קריוקי מהשירים הקיימים בה ולמדידת מהירות בזמן ריצה או הליכה כדי להתאים את השיר לקצב המשתמש.

 

כמו שזה נראה, ספוטפיי חשפה את השאיפות שלה בתחום החומרה, מה שמתבטא בפיתוח גאדג'ט ייעודי שמכונה כרגע Car Thing (בשמו הבלתי רשמי) ויתפקד כנגן מוזיקה חכם שמופעל באמצעות פקודות קוליות בתוך הרכב. המוצר עדיין לא הוכרז רשמית אך ייתכן שספוטפיי עובדת על גאדג'טים נוספים כמו אוזניות שנוכל להפעיל על ידי פקודות קוליות. 

בשורה התחתונה – יש לנו הרבה למה לחכות.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X