שירים ישראלים מומלצים אוגוסט 2021

כמידי חודש, האזנו לשירים ישראלים חדשים רבים וליקטנו עבורכם 5 שירים שאהבנו אשר יצאו בחודש אוגוסט. האזנה נעימה (:

דויד ברוזה ותומר ישעיהו - סוסים יפים

דואט נפלא ובין דורי – תומר ישעיהו הזמר והיוצר המוכשר והעולה משתף פעולה עם אמן הגיטרה הותיק דויד ברוזה. שיר שמשלב תמימות, רומנטיקה בצד המציאות הלא פשוטה ואף די ביזארית בתקופה המגפה.

סאבלימינל ועמיר בניון - שבת לשבת

אנו ממשיכים עם שיתופי פעולה מעניינים, הפעם אחד מחלוצי ההיפ הופ בישראל סאבלימינל חובר אל עמיר בניון בשיר שמשלב מוזיקה יהודית (תוך שילוב מנגינת "שלום עליכם") סלסולים מזרחיים-ים תיכוניים לצד ראפ מודרני. הניגודים מתחברים זה לזה, הסגנונות המוזיקליים כמו החיבור בין הדת לעולם המודרני מה שמראה שלא חייב להיות ניגודיות בין העולמות וניתן לשמור על המסורת ומי שאתה גם בעולם משתנה ומתפתח, הכל נתון לבחירה שלנו. 

 

 

אלנתן - שינויים

אלנתן שלום מבצע את השיר הנוגה ומלא הרגש "שינויים" למילים של שחר הדר. המוטיב המרכזי בשיר הוא געגוע לתקופה שהייתה ואיננה עוד, הזיכרונות מציפים את המספרת שמביטה על השכנים והסביבה שמתעוררת ומתקדמת והיא נשארת מאוחר עם אותם זכרונות שמציפים אותה ואינם מרפים.

ג'יין בורדו - ילדים אהבה שירה

ג'יין בורדו ממשיכים עם הנוסחה שעובדת להם היטב ומייצרים שירי פופ קליטים שמצליחים להיכנס למיינסטרים הישראלי ולתחנות הרדיו. הפעם הם עושים זאת עם "ילדים אהבה שירה" שמתאר את המציאות הישראלית הלא פשוטה, על יוקר מחיה, שחיתות שלטונית ועוד חולאים רעים, אך יחד עם זאת הכרזה שכולנו נמצאים באותה סירה ומתמודדים עם המציאות במדינה שבכל זאת אנו "אוהבים לה את הצורה".

מילות המחאה עטופות בלחן קליט ומתקתק שאולי אף מקליל את מילות המחאה שעולות בשיר, אולי מתוך ציניות גמורה ואולי זאת כוונת המשורר – שעם כל הבעיות, לא צריך להתרגש ולשבור את הכלים, מה שהיה הוא שיהיה ואנחנו כאן ביחד ממשיכים בשגרת חיינו עושים ילדים, אהבה ושירה.

אודי אהרוני - לפני שיבה תקום

אודי אהרוני, זמר, יוצר ומטפל במוזיקה משחרר את הסינגל הנפלא הזה שמספר על הרגע הזה בחיים שצריך לעשות שינוי, לצאת ממקומות חשוכים ולהתגבר על המחסומים והפחדים כי אחרת תישאר מאחור והחלומות יישארו בגדר חלומות ותו לא.
 
פייסבוק
טוויטר
וואטסאפ
טלגרם
אימייל
0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X