שירים ישראלים מומלצים מאי 2021

תקופה המלחמה לא עצרה את היצירה הישראלית וגם בחודש מאי שוחררו סינגלים רבים של אמנים ישראלים. צוות העורכים של מיוזיק, האזין וליקט עבורכם מספר שירים נבחרים שערבו לאוזנינו ומצאנו כי הם ראויים לחשיפה במסגרת רשימת השירים המומלצת החודשית שלנו. 

חנן בן ארי - חולם כמו יוסף

סינגל חדש לחנן בן ארי, אחד האמנים המצליחים בישראל בשנתיים האחרונות. הפעם הוא עושה זאת עם להיט פופ שמח, קצבי וקליט (המבוסס על סיפור המקראי של יוסף) בניחוח של שנות ה-80'.

שולי רנד - עוקר הרים

נשארים באווירה הקצבית ועם הרוח האמונית, הפעם עם שולי רנד שמוציא סינגל חדש העונה לשיר "עוקר הרים". שיר שמתאר השלמה וקבלה עם המצב הקיים ואמונה חזקה במסלול החיים בו שולי בחר (לחסות בצל האל, להתבונן ולנגן..).

 

אריאל סגל - תראי אותי

הזמרת והיוצרת המוכשרת אריאל סגל, אשר כתבה שירים לאמנים מוכרים (יובל דיין, לירן דנינו ועוד) מוציאה סינגל חדש, שיר שהוא למעשה מכתב אישי מרגש בו סגל פונה אל אמא האהובה שנפטרה ומספרת על הגעגועים והרצון העז שהיא תחזור לרגע ותראה איפה ביתה נמצאת היום.

דניאלה ספקטור ועינב ג'קסון כהן - מקום על פני המים

שיתוף פעולה בין הזמרות, היוצרות והחברות הטובות דניאל ספקטור ועינב ג'קסון כהן בסינגל חדש העונה לשם "מקום על פני המים". מדובר בשיר הנושא לסרט אנימציה "Holy Holocaust" שמתאר את סיפור החברות בין נערה ישראלית וגרמנית על קו פריז, ת"א וברלין, חברות שמתערערת באופן בלתי צפוי עת התגלה סוד אפל שקטע את הקשר שהיה נדמה כחזק ובלתי שביר.

גאיה שאקי - פוליפוליפול

הזמרת המוכשרת שאקי משחררת סינגל חדש, שיר פופ-רוק על הסיפור המוכר של כאב ותסכול בעקבות אהבה נכזבת. זהו שיר קליט במיוחד, קצבי ואנרגטי, הסיפור הוא אמנם כואב, אבל הקצב והאנרגיות סוחפות את המאזין. השתתפו בכתיבת המילים והלחן: יסמין מועלם, גיל ויין, יוסף בך.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X