שלמה ארצי הופעות

שלמה ארצי הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

שלמה ארצי הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של שלמה ארצי? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד הזמרים הפופולאריים בישראל עם ארסנל להיטים גדולים לאורך הקריירה הארוכה שלו. לארצי קהל מעריצים מכל שכבות הגיל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של ארצי:

לוח הופעות קרובות של שלמה ארצי. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

אין אחד שלא גדל על השירים שלו, התרגש מהסיפור האישי שלו והעריץ את האישיות יוצאת הדופן, היום הוא נמנה בין הזמרים המצליחים בישראל. שלמה ארצי הוא זמר הבית של קיסריה, כשהחל את דרכן בהופעות קטנות בצוותא עם קהל מועט שהצטבר והצטבר לאורך השנים והפך לאימפריה של ממש.

שלמה ארצי הוא מהזמרים האלה שכל ישראלי יודע לדקלם בעל פה את שיריהם, הוא הוציא עשרות שירים שכולנו אוהבים, מ"גבר הולך לאיבוד", "האיש ההוא", "שיר פרידה", "ירח", "חום יולי אוגוסט" או שירים חדשים יותר כמו "ארץ חדשה", "תתארו לכם" ועוד.

לאחר שנים רבות בהם ניסה שלמה לפרוץ כזמר מוערך, הוא הצליח לעשות זאת עם האלבום "גבר הולך לאיבוד" שזכה להצלחה מסחררת. לפניו חשב לוותר על הקריירה המוזיקלית, אך החליט לחנסות את מזלו ללא התערבות של חברת התקליטים ובדרך עצמאית משלו, מה שהוכח כמשתלם. שלמה ארצי זכה לפופולאריות בעקבות אותו אלבום שנמשכה משנות ה80 ועד ימינו.

בשנת 2009 שלמה זכה בפרס אקו"ם על מפעל חיים, על פעילותו במוזיקה הישראלית לאורך שנים רבות ומלאות עשייה. בשנת 2018 שלמה נבחר להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. שלמה ארצי נחשב לאחד מהזמרים המוערכים ביותר לאורך שנים רבות בז'אנר המוזיקה הישראלית שכולנו אוהבים ונמשיך לאהוב לתמיד.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה הארוכה והענפה שלו שלמה ארצי שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: אריק איינשטיין, שלום חנוך, דודו טסה, ישי ריבו, עומר אדם ועוד.

שירים חדשים של שלמה ארצי

סינגל בולט בשנה החולפת הוא השיר "דבק" אותו עיבד והפיק דודו טסה.

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של שלמה ארצי ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של שלמה ארצי עולה כ-170-300 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של שלמה ארצי נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

שלמה ארצי אינו נוהג להופיע בחתונות ואירועים פרטיים.

לשלמה ארצי ארסנל גדול של שירים אשר הפכו ללהיטים במהלך הקריירה הענפה שלו. בהופעות שלו הוא נוהג לשלב להיטים לאורך כל התקופות, כולל שירים מהאלבום האחרון.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X